اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی:

جایگاه فرهنگ در اندیشه دینی اسلامی تمام حرکت‌ها را کارآمدتر می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌رضوی گفت: امروز دنیا متوجه این امر شده که چهار محور اقتصاد، اجتماع، فرهنگ و سیاست درهم آمیخته است و در اندیشه دینی اسلامی فرهنگ، همه حرکت‌ها را کارآمدتر می‌کند.

جایگاه فرهنگ در اندیشه دینی اسلامی تمام حرکت‌ها را کارآمدتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، حجت‌الاسلام محمود مرویان‌حسینی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره تبلیغات اسلامی گناباد که در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان گناباد در کویر است اما از منظر قرآنی آباد است چون مردم و مسئولان آن به فرهنگ دینی و ارزش‌های اسلامی، هم‌دلی و هماهنگی و وحدت، دل‌سوزی و خدمت پایبندند و در این عرصه تلاش می‌کنند.

وی افزود: در اکثر شاخص‌های مدیریتی شهرستان گناباد در بالاترین نُرم خود است، در شاخص‌های تحصیلی و اشتغال و بهره‌‌وری نمونه است و روحانیون و مدیران شهرستان نیز همه نمونه هستند و این نشان از این است که آبادی و آبادانی به احساس مسئولیت و خدمت شایسته است.

مرویان بیان داشت: در عرصه‌های مختلف دینی نیز شهرستان گناباد در بالاترین مدارج و مقام‌ها قرار دارد به طوری که کاهش پرونده‌ها را در دادگاه‌های شهرستان شاهد هستیم.

وی گفت: امروز دنیا متوجه این امر شده که 4 محور اقتصاد، اجتماع، فرهنگ و سیاست در هم آمیخته است و در اندیشه دینی اسلامی فرهنگ، همه حرکت‌ها را کارآمدتر می‌کند.

مرویان از مسئولان گناباد خواست که حداقل نیم درصد از بودجه شهرستان با توجه به وجود شورای برنامه‌ریزی توسعه و شورای فرهنگ عمومی شهرستان به امر فرهنگ اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: کانون‌های مذهبی و هیئت‌ها باید به کانون‌های انتقال فرهنگ‌ها و ارزش‌های اسلامی تبدیل شود و جایگاه هیئت‌های مذهبی با توجه به جایگاه استراتژیک آنها بیشتر از قبل مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول