اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

خراسان‌شمالی آماده برگزاری جشنواره هنری دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت:‌ این استان آماده برگزاری جشنواره سراسری هنری دانش‌آموزان استان‌های کشور است.

خراسان‌شمالی آماده برگزاری جشنواره هنری دانش‌آموزان است

محمد وحیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: دانش‌آموزان استان قزوین نخستین گروه از استان‌های کشور بوده که پیش از ظهر امروز وارد استان شده و مورد استقبال مسئولان آموزش و پرورش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ورود دانش آموزان برای شرکت در جشنواره سراسری فرهنگی و هنری ادامه دارد، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده آیین گشایش این جشنواره فردا در بوستان ملی بش‌قارداش با حضور مسئولانی از وزارت آموزش و پرورش و استان‌های شرکت کننده برگزار شود.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، این جشنواره در سه بخش فیلم کوتاه، تئاتر عروسکی و تئاتر صحنه‌ای به اجرا در خواهد آمد.

وی اظهار کرد: سه سالن مجتمع فرهنگی و هنری گلشن، تالار حافظ و سالن شهید ریحانه برای نمایش آثار راه‌یافته دانش‌آموزان به این جشنواره ساماندهی شده است.

وحیدی همچنین به تعداد آثار راه یافته به این جشنواره اشاره کرد و گفت:‌ 24 اثر نمایشی، 22 اثر نمایش عروسکی و همچنین 100 فیلم کوتاه به این جشنواره راه یافته که پس از ارزیابی آثار، طی مراسمی با حضور هیئت داوران از افراد برتر تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به حضور حدود هزار دانش‌آموز در سی‌امین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان در بجنورد خاطرنشان کرد: این جشنواره در دو بازه زمانی برای پسران و دختران پیش‌بینی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی اظهار کرد: بر همین اساس 14 تا 17 همین ماه این جشنواره برای پسران و 19 تا 23 شهریورماه برای دختران برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، استاندار خراسان‌شمالی نیز از وزیر آموزش و پرورش برای حضور در آیین افتتاحیه و اختتامیه این جشنواره دعوت به عمل آورده است.

این نخستین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری دانش آموزان بوده که خارج از اردوگاه‌های کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول