اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی بوشهر هشدار داد:

خودداری از انجام عملیات بانکی در کافی‌نت‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: هرگز به ایمیل‌های ناشناس اعتماد نکنید و از انجام عملیات بانکی در کافی نت‌ها خودداری کنید.

خودداری از انجام عملیات بانکی در کافی‌نت‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جواد جهانشیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با افزایش دسترسی‌ها به اینترنت و ارتقای آگاهی‌ها در این زمینه جرایم اینترنتی نیز گسترش یافته است.
وی افزود: برخی از متصدیان کافی‌نت‌ها با استفاده از نصب نرم‌افزاری بر روی سیستم خود به شماره حساب بانکی مشتریان دسترسی می‌یابند.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان بوشهر ادامه داد: سودجویان در یک فرصت مناسب اقدام به انتقال وجه نقد از شماره حساب مشتریان به شماره حساب خود می‌کنند.
وی یادآور شد: اطلاع‌رسانی و ارتقا سطح آگاهی‌های عمومی در این زمینه و استفاده بدون مشکل از اینترنت به ویژه در کافی‌نت‌ها ضروری است.
جهانشیری با اشاره به راهکارهای مقابله با این آسیب‌ها بیان داشت: شهروندان باید هنگام وارد کردن اطلاعات حساب خود در پرداخت‌های اینترنتی حتما از کیبوردهای مجازی استفاده کنند.
 وی تاکید کرد: هرگز از طریق ایمیل‌های تبلیغاتی ناشناس اقدام به خرید کالا نکنید و هنگام پرداخت‌های اینترنتی به آدرس صفحه پرداخت دقت کنید.
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: هرگز به ایمیل‌های ناشناس اعتماد نکنید و تا آنجایی که ممکن است هیچ‌گونه عملیات بانکی در هر زمینه‌ای در کافی‌نت‌ها انجام ندهید.
وی خاطرنشان کرد: چنانچه درصدد انجام عملیات بانکی از طریق کافی نت‌ها هستید به کافی نت‌هایی مراجعه کنید که اعتماد و اطمینان کامل به صحت عمل متصدی آن داشته باشید. 
جهانشیری از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از وقوع جرائم ناشی از اینترنت و جلوگیری از آسیب‌های مورد تصور در جامعه در صورت مشاهده چنین مواردی مراتب را به پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان بوشهر اعلام کنند.
وی افزود: مردم همچون گذشته با اعتماد به پلیس و همکاری با آن از وقوع این جرایم پیشگیری کنند و یا وقوع آنها را کاهش دهند.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان بوشهر ادامه داد: بدون شک مشارکت گسترده مردم در این زمینه در کاهش این دست جرایم و همچنین جرایم مشابه بسیار تاثیرگذار است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول