اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی رایانه مازندران:

‌80درصد مراجعه به کافی نت‌ها برای استفاده علمی است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی رایانه مازندران گفت: 80 درصد مراجعانی که به کافی نت‌ها میآیند، استفاده علمی و تخصصی را در این بخش انجام می‌دهند.

‌80درصد مراجعه به کافی نت‌ها برای استفاده علمی است
به گزارش خبرنگار فارس از ساری، عباس رمدانی ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت، اصناف در محل مجمع امور صنفی رایانه ساری، اظهار داشت: کافی نت‌ها در کشور ما از نیمه دوم دهه 70 شکل گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه در آن برهه جمعیت عظیمی از مراجعان به کافی نت‌ها، استفاده مطلوب نداشتند، یادآور شد: امروز این موضوع  حالت معکوس به خود گرفته و 80 درصد مراجعان به کافی نت‌ها‌، استفاده کنندگان علمی و تخصصی هستند.
رمدانی با اشاره به جسارت دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها ، تصریح کرد: 80 درصد از اجرای این طرح در بخش زیر ساخت های فناوری اطلاعات است.
وی با بیان اینکه در جریان ثبت‌نام از زائران حج عمره ،6 هزار نفر ثبت نام اینترنتی انجام دادند، یادآور شد: اگر این بستر فراهم نبود، سیل مراجعه به بانک‌ها افزایش می‌یافت.
رمدانی در بیان لزوم برگزاری همایش‌های اینچنینی، اظهار داشت: در برگزاری این همایش‌ها ، قوانین و اطلاعات جدید در اختیار متصدیان کافی نت‌ها قرار می‌گیرد تا با مشکلات کمتری درگیر شوند.
وی با اشاره به اینکه سعی ما بر استفاده سالم و ارائه اینترنت سالم به کاربران است، خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی دارای مشکلات و معضلات زیادی است که در صورت استفاده نادرست ممکن است به معضل تبدیل شود.
رمدانی با بیان اینکه فضای مجازی نیاز به حراست دارد، ادامه داد: مجمع امور صنفی رایانه‌ای در راستای اهداف جمهوری اسلامی و حفظ ارزش‌های نظام ، استفاده از اینترنت سالم را در دستور کار دارد.
رئیس پلیس اماکن مازندران نیز در این همایش، گفت: جامعه بزرگ اصناف پس از جمعیت کل کشور، بالاترین جمعیت آماری را دارا هستند.
سرهنگ محمود جلالی بیان داشت: ایجاد بسترهای امینت و آرامش در این لایه از جمعیت، اثرگذار است و تعامل اصناف می‌تواند در پیشگیری از جرائم، موثر باشد.
جلالی با اشاره به اینکه نگاه به مسائل دینی می‌تواند به سالم سازی جامعه کمک کند، ادامه داد: نصب دوربین مداربسته در برخی مشاغل توصیه نمی‌شود اما کافی نت‌ها از جمله مراکزی هستند که باید دوربین مداربسته نصب کنند.
وی تصریح کرد: ارائه هرگونه خدمات در کافی نت‌ها  به افراد بدحجاب و دارای ناهنجاری‌های اخلاقی، نباید انجام شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول