اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا استان قزوین خبر داد:

پلمب 12 کافی‌نت در شهر قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات استان قزوین از پلمب 12 کافی‌نت در شهر قزوین خبر داد.

پلمب 12 کافی‌نت در شهر قزوین
علی شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی مرکز ارائه دهنده خدمات اینترنتی، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان در ابتدای آذر ماه جاری کارگاه آموزشی با حضور مسئولان کافی نت‌های شهر قزوین و اقبالیه برگزار کرده و طی آن ضمن تشریح مأموریت‌های پلیس فتا، شگردهای مجرمان اینترنتی در استفاده از اماکن عمومی مجازی را تبیین کرد.
وی ادامه داد: با وجود توصیه جدی پلیس به متصدیان کافی‌نت‌ها در خصوص رعایت نکات حفاظتی و امنیتی، متأسفانه برخی از این واحدها توجه جدی به موضوع ندارند.
رئیس پلیس فتا استان قزوین افزود: پس از توجیه مسئولان مراکز خدمات اینترنتی، روز گذشته مأموران پلیس فتا با هماهنگی قضایی از کافی‌نت‌های شهر قزوین بازدید کردند که متأسفانه 12 کافی‌نت هیچ‌یک از موارد حفاظتی و امنیتی را رعایت نکرده که به ناچار پلمب شدند.
وی یادآور شد: متصدیان کافی‌نت‌ها واحد خود را به دوربین مداربسته مجهز کرده و قبل از آنکه سیستم را برای کاربری در اختیار مشتری قرار دهند با اخذ کارت ملی نسبت به احراز هویت وی اقدام و مشخصات دقیق کاربران و ساعت شروع و خاتمه کاربری را در دفاتر مخصوص ثبت کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول