اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت دانش‌آموزان بسیجی

طرح نشاط و تعالی در لردگان آغاز شد

خبرگزاری فارس: طرح نشاط و تعالی با حضور فرمانده سپاه لردگان امروز در این شهرستان آغاز شد.

طرح نشاط و تعالی در لردگان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اسحاقی فرمانده سپاه ناحیه لردگان بعد از ظهر امروز در آیین آغاز این طرح در جمع بسیجیان این شهرستان در سالن تربیت بدنی 9 دی اظهار داشت: برنامه‎های طرح نشاط و تعالی با هدف پرکردن اوقات فراغت جوانان و دانش‌آموزان شهرستان لردگان برگزار می‎شود.

وی با اشاره به روایات وارده، از فراموشی به عنوان آفت علم یاد کرد و افزود: دانش‎آموزان با پرکردن اوقات فراغت خود در این طرح، آمادگی لازم را برای برنامه‎های آتی و کلاس‌های سال آینده خواهند داشت.

اسحاقی تصریح کرد: دانش‎آموزان بسیجی با شرکت در این طرح و بهره‎گیری از برنامه‌های آن، با افزایش تجربیات، استعداد خود را در رشته‌های مختلف به منصه ظهور می‏رسانند و در آینده فردی نخبه و مثمر ثمر خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی افزود: با توجه به جنگ فرهنگی که دشمنان امروز علیه دستاورد‌های انقلاب اسلامی به راه انداخته‌اند، باید هوشیار بود و به امور معنوی و نیز برنامه‌سازی برای جذب و پرورش نخبگان توجه ویژه داشت.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان ادامه داد: در این طرح کلاس‎های رایانه، جبرانی، اخلاق، احکام، قرآن برادران و خواهران همچنین کلاس خیاطی و گلدوزی برای خواهران در نظر گرفته شده است.

وی همچنین در این جلسه با اشاره به فضیلت‌های ماه شعبان افزود: باید با بهره‌گیری از فضائل این ماه خود را آماده ورود به ماه ضیافت الهی کنیم.

اسحاقی با تاکید بر معنویت‌بخشی و بصیرت‌افزایی در ماه خودسازی و ضیافت الهی گفت: تعامل بیشتر بسیج و ائمه جماعات در تحقق منویات مقام معظم رهبری و تقویت شجره طیبه بسیج و رونق مساجد در این راستا بسیار موثر است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول