اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد:

تحول در سیستم آموزش حوزه امری لازم و ضروری است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری تحول در سیستم آموزشی حوزه امری لازم و ضروری است.

تحول در سیستم آموزش حوزه امری لازم و ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمدرضا مهرورز ظهر امروز در نشست آینده جهان اسلام و تبیین افق‌های تبلیغاتی که در تالار همایش‌های شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این جو خدمت‌رسانی برای ترویج دین اسلام که در جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر وجود دارد در هیچ زمان دیگری نبوده است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد در این راستا تصریح کرد: باید از این فضا بهترین بهره‌ را ببریم تا فرموده‌های مقام معظم رهبری عملی شوند.

در ادامه حجت‌الاسلام حسن اسداللهی، استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: تحول در متون آموزشی حوزه، محور شدن مساجد در رفع مشکلات و شناسایی نخبگان حوزوی و تبلیغی و حمایت از آنها از عوامل موثر در بهره‌گیری هر چه بیشتر از فضای موجود است.

در این راستا حجت‌الاسلام رضاعلی عزیزی دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در خراسان‌رضوی اظهار کرد: جهت حرکت حوزه‌ها و هندسه فرهنگی آنها در شرایط جدید باید مشخص شود تا حرکت منسجم و رو به جلویی را شاهد باشیم.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در خراسان‌رضوی در این راستا ادامه داد: سلامتی جهت تبادل تجربه میان عناصر موفق در عرصه‌های تبلیغ دین کمک بسیاری به رشد و بالندگی هر چه بیشتر این فضا می‌کند.

در ادامه حجت‌الاسلام مهدی بیاتی مسئول دبیرخانه اتاق فکر تبلیغ تاکید کرد: متولیان امر تبلیغ باید فعال‌تر و هوشمندانه‌تر عمل کنند و از سرمایه‌گذاری روی طلاب جوان غفلت نورزند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول