اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ثبت اسناد جیرفت:

اراضی ملی و مستثنیات جیرفت حدگذاری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جیرفت گفت: حدود اراضی ملی و مستثنیات منطقه حسین‌آباد جیرفت توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان حدگذاری می‌شود تا از فروش اراضی دولتی جلوگیری به عمل ‌آید.

اراضی ملی و مستثنیات جیرفت حدگذاری می‌شود

جواد فاریابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت‌المال میزان مستثنیات اراضی حسین‌آباد واقع در شمال شهرک شهید بهشتی این شهر در محل مشخص شده است.

وی افزود: حدود اراضی ملی و مستثنیات این منطقه توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان جیرفت حدگذاری می‌شود تا از فروش اراضی دولتی جلوگیری به عمل ‌آید.

فاریابی تصریح کرد: همچنین میزان مستثنیات و حدود اراضی ملی مناطق اکبرآباد، خالق‌آباد و نارجوئیه واقع در مسیر جاده فرودگاه جیرفت مشخص شده است.

وی ابراز داشت: با توجه به اینکه احداث کانال از فروش اراضی دولتی توسط زمین‌خواران جلوگیری می‌کند در مناطق فوق توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان احداث کانال در دست اجرا است.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان جیرفت گفت: همچنین در راستای اجرای دستور صادره از طرف شورای حفظ حقوق بیت‌المال مقرر شده است تا حدود اراضی واگذاری به شرکت احیای اراضی زیر سد جیرفت در محل پیاده شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول