اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رشت در مجلس:

ایجاد فضای تعامل موجب توسعه رشت می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از فرصت‌ و داشته‌ها و ایجاد فضای تعامل و همکاری موجب توسعه استان و رشت می‌شود.

ایجاد فضای تعامل موجب توسعه رشت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسن تامینی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه فرصت‌های زیادی در رشت از بین رفت، اظهار کرد: باید شرایطی ایجاد کنیم تا دیدارها با اعضای شورای شهر بیشتر برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه چند مشکل در استان و رشت وجود دارد که باید درباره آنها شفاف‌تر باشیم، افزود: نباید با بحث‌های پراکنده‌گویی و فرافکنی مشکلات را به گردن یکدیگر بیندازیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تصریح بر اینکه ما نمایندگان دچار ضعف بودیم، عنوان کرد: گاهی تلاش کردیم یکدیگر را زیر سئوال ببریم و به همین دلیل فرصت‌سوزی‌های زیادی صورت گرفت.

این مسئول استفاده از داشته‌های استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: تاکنون این فضا برای نمایندگان استان ایجاد نشده و نمی‌دانیم در کجای کار با شورای شهر هستیم.

تامینی، کمک به توسعه شهری را وظیفه نمایندگان ذکر کرد و یادآور شد: زمانی که فضای همکاری ایجاد نشود این خلٱ در جای دیگر پر می‌شود.

وی برگزاری نشست مشترک نمایندگان مجلس با اعضای شورای شهر را نویدبخش دانست و خاطرنشان کرد: این جلسات می‌تواند کاربردی‌تر برگزار شود.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول