اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران:

تابستان امسال بدون قطعی و افت فشار آب سپری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران گفت: تلاش کارکنان این اداره قابل قبول است و تابستان سال جاری بدون قطعی آب و افت فشار در حال سپری است.

تابستان امسال بدون قطعی و افت فشار آب سپری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران به تشریح عملکرد شرکت متبوع خود در این شهر پرداخت.

منصور جنتی به اهمیت آب در نگاه قرآن و همچنین در زندگی روزمره مردم اشاره کرد و اظهار داشت: با عنایت به اینکه آب یکی از نعمت‌های مهم الهی و از نیازهای ضروری بشر می‌باشد احساس مسئولیت کارکنان و مسئولان شرکت آب و فاضلاب که وظیفه خطیر و مهم آبرسانی به مشترکین را بر عهده دارند دوچندان می‌کند.

وی ادامه داد: در همین ارتباط این شرکت تلاش می‌کند با ارائه راهکارهای صحیح و اثربخش این وظیفه را به بهترین نحو ممکن انجام داده تا رضایت مردم شریف را جلب کند.

مدیرعامل شرکت آبفای جنوب شرقی استان تهران، سپس به اقدامات آبرسانی انجام شده در قیامدشت اشاره کرد و افزود: می‌توان از حفر، تجهیز و راه‌اندازی دو حلقه چاه آب در سال جاری، اصلاح سه کیلومتر شبکه آبرسانی و اجرای خطوط انتقال آب نام برد.

جنتی تصریح کرد: تلاش کارکنان این اداره قابل قبول است و تابستان سال جاری بدون قطعی آب و افت فشار در حال سپری می‌باشد.

وی در پایان با تشکر از نگاه دقیق مسئولان قیامدشت به عملکرد شرکت و همچنین جهت ارائه برنامه‌های آینده در محدوده این شهر خواستار همکاری بیشتر ایشان با شرکت شد.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول