اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خراسان جنوبی نگین کویر ایران

حمزه: چاپ صورتگری جاذبه‌های تاریخی برای نخستین بار

خبرگزاری فارس: پوستر نقشه نقاشی و صورتگری جاذبه‌های تاریخی خراسان جنوبی برای نخستین بار در کشور چاپ و بین مسافران و گردشگران نوروزی توزیع شد.

حمزه: چاپ صورتگری جاذبه‌های تاریخی برای نخستین بار

 به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات نوروزی خراسان جنوبی در بازدید از نمایشگاه‌های صنایع دستی استان اظهار داشت: پوستر نقشه نقاشی و صورتگری جاذبه‌های تاریخی استان خراسان جنوبی برای نخستین بار در کشور توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی چاپ و بین مسافران و گردشگران نوروزی در حال توزیع است.

حمزه حمزه با بیان اینکه جاذبه‌های تاریخی شاخص استان در نقشه استان نقاشی و صورتگری شده است، تصریح کرد: نقشه جاذبه‌های گردشگری خراسان جنوبی، که در نوع خود بی‌نظیر است مورد استقبال مسافران قرار گرفت.

وی بازدید مردم از نمایشگاه منطقه‌ای آثار تاریخی حوزه فرهنگی شرق و شمال‌شرق کشور در موزه باستان‌شناسی باغ و عمارت جهانی اکبریه بیرجند را چشمگیر خواند و اظهار داشت: بازارچه نوروزی صنایع دستی، جاذبه‌های گردشگری و سوغات محلی در باغ و عمارت جهانی اکبریه نیز با استقبال مسافران همراه بوده است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات نوروزی خراسان جنوبی نمایشگاه‌های عکس جاذبه‌های تاریخی و گردشگری در بناهای تاریخی خواجه خضر و آب انبار محسن‌زاده، اجرای کارناوال قطار سنتی شادی همراه با شخصیت‌های عروسکی و حرکت در سطح شهر بیرجند و برنامه اجرای موسیقی محلی و جشن نورافشانی را از دیگر برنامه‌هایی خواند که روزهای گذشته با حضور مردم پیگیری شده است.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول