اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

سد کنگیر ایوان در حال احداث و تکمیل است

خبرگزاری فارس: معاون استاندار ایلام گفت: سد کنگیر ایوان در حال احداث و تکمیل است.

سد کنگیر ایوان در حال احداث و تکمیل است

احمد کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: کار احداث این سد از سال‌های گذشته آغاز شده و روند تکمیل آن همچنان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: برخی از رسانه‌ها و مطبوعات به روند اجرای این سد انتقاد داشته و آنرا پروژه‌ای ناموفق اعلام کرده‌اند و این درحالی است که باید با دقت بسیار به این موضوعات پرداخته شود.

این مسئول اضافه کرد: مطبوعات و رسانه‌ها در بررسی پروژه‌های عمرانی به پیشرفت‌های نسبی طرح‌ها دقت کنند یعنی اینکه هر طرحی در طول ساخت چه میزان پیشرفت داشته و اکنون با تغییر در معاونت عمرانی و طی مدیریت جدید چه قدر پیشرفت فیزیکی داشته است.

کرمی تصریح کرد: دغدغه اینجانب برای استان ایلام تکمیل طرح‌های نیمه تمام است و شاید این رویکرد برای فرد دیگری در این جایگاه به صلاح نباشد اما بنده به عنوان یک شهروند مسئول ایلامی مصمم هستم که طرح‌های نیمه تمام استانم را تکمیل کنم تا مردم از این مزیت بهره‌مند شوند.

معاون استاندار ایلام گفت: شاید به ظاهر اجرای پروژه‌های جدید در طول دوره هر مدیری خوشایندتر از تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مدیران سابق باشد که من به شدت مخالف این ایده و نظریه بوده و مردم و رفاه شهروندان ایلامی را بر همه امور ترجیح داده و در این راستا یعنی تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام پرداخته تا همه مردم از این مزیت بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: سد کنگیر ایوان نیز یکی از پروژه‌های مهم و حیاتی برای شهرستان ایوان و استان ایلام است که در دستور کار این معاونت قرار دارد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول