اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خبر داد

1100 واحد مسکن مهر «مهرآباد» آماده تحویل است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند اعلام کرد: هم‏اکنون یک هزار و 100 واحد مسکن مهر در مهرآباد دماوند آماده تحویل است.

1100 واحد مسکن مهر «مهرآباد» آماده تحویل است

علیرضا قاسمی‏فرزاد امروز در حاشیه بازدید از چگونگی ارائه خدمات زیربنایی از پروژه مسکن مهر مهرآباد و مهک به همراه معاون عمرانی خود، بخشدار رودهن و مسئولان دستگاه‏های خدمات‏رسان همچون برق، آب، گاز و مخابرات در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، با اشاره به پروژه مسکن مهر مهرآباد گفت: در حال حاضر این پروژه در دو فاز 35 هکتاری و 16 هکتاری با 4 هزار و 600 واحد مسکونی درحال ساخت است.

وی تصریح کرد: از این تعداد، 2 هزار و 200 واحد در مرحله نازک‏کاری و یک هزار و 300 واحد در مرحله سفت‏کاری قرار دارد و یک هزار و 100 واحد آماده تحویل است.

فرماندار شهرستان دماوند عمده مشکلات این پروژه را فاضلاب آن عنوان کرد و اظهار داشت: در این منطقه به علت شرایط زمین نمی‏توان از چاه جذبی استفاده کرد و باید به دو صورت سپتیک یا تصفیه‏خانه و جمع‏آوری شبکه‏ای فاضلاب اقدام کرد.

قاسمی‏فرزاد اضافه کرد: این دو موضوع در حال بررسی بوده و ضروری است تا مسئولان امر در مدت کوتاهی تصمیم نهایی را اتخاذ و اجرا کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند در بازدید از پروژه مسکن مهر مهک در دماوند نیز خاطرنشان کرد: در فاز نخست تحویل واحدهای مسکونی در مهک، یک هزار واحد به متقاضیان واگذار می‏شود.

قاسمی‏فرزاد بیان کرد: این طرح در مجموع 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی از نحوه خدمات‏رسانی به پروژه مسکن مهر مهرآباد اظهار رضایت کرد و افزود: خدمات‏دهی در این پروژه به مرحله‏ای رسیده که تعاونی‏ها می‏توانند در منطقه فاز اول با مراجعه به دستگاه‏های خدماتی نسبت به خرید انشعابات اقدام کنند.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: خدمات ویژه این پروژه نظیر مسجد، واحدهای تجاری، راه دسترسی، فضای سبز و سایر نیازها در حال تکمیل و ساخت است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول