اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان:

رشد و بالندگی دانش‌آموزان ایرانی با عرصه بین‌المللی آمیخته شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر با یک روند رو به رشد در نظام آموزشی کشور رو به رو هستیم و حرکت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی و رشد و بالندگی دانش‌آموزان ایرانی در زمینه‌های مختلف باید با حرکت‌های بین‌المللی گره بخورد.

رشد و بالندگی دانش‌آموزان ایرانی با عرصه بین‌المللی آمیخته شود

حبیب‌الله تحویل‌‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه تربیت دانش‌آموزان در ابعاد مختلف علاوه بر تعلیم و آموزش آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است، اظهار کرد: با شکل‌گیری امور تربیتی و معاونت پرورشی در آموزش و پرورش برنامه‌های مختلفی اعم از برنامه‌های فرهنگی، پرورشی، هنری و ورزشی برای دانش‌آموزان برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه با حذف معاونت پرورشی رکودی در این زمینه در نظام آموزشی ایجاد شد اما دوباره با احیای مجدد معاونت پرورشی و شکل‌گیری معاونت تربیت‌بدنی و سلامت در آموزش و پرورش اقدامی در راستای تربیت نیروی انسانی برداشته شد، ادامه داد: این دو معاونت هم‌پای حوزه آموزش در راستای تربیت نیرو‌های انسانی گام بر می‌دارند.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر آموزش و پرورش استان میزبان بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزش دانش‌آموزان دختر سراسر کشور است و انجام چنین برنامه‌ها و مسابقاتی در راستای تربیت نیروی انسانی در ابعاد مختلف موثر است.

وی با بیان اینکه معاونت پرورشی با برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری برای دانش‌آموزان در ابعاد توسعه اقدامات فرهنگی و هنری گام بر می‌دارد، اضافه کرد: هم‌چنین معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش با برگزاری مسابقاتی مانند مسابقات ورزشی در سطوح مختلف نسبت به پرورش استعداد‌های دانش‌آموزان می‌پردازد.

تحویل‌پور تاکید کرد: در حال حاضر با یک روند رو به رشد در نظام آموزشی کشور رو به رو هستیم و حرکت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی و رشد و بالندگی دانش‌آموزان ایرانی در زمینه‌های مختلف باید با حرکت‌های بین‌المللی گره بخورد اما این رشد و بالندگی نیز در مرحله نهایی قرار ندارد و نمره بیست به این حرکت‌ها اختصاص نمی‌گیرد اما باید تلاش شود که به مرحله نهایی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان با اجرای برنامه‌های مختلف به دنبال فراهم‌سازی زیر‌ساخت‌های توسعه فرهنگی و اجتماعی در آموزش و پرورش است، افزود: در حال حاضر خانه‌های فرهنگ و فرهنگ‌سرا‌های اصفهان مأوای خانواده‌ها و دانش‌آموزان در سنین مختلف است و طی سال‌های گذشته اقدامات بسیاری در راستای ارتقای ابعاد فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی اصفهان صورت گرفته است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول