اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

ایران با جنگ نرم شدید دشمنان مواجه است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: امروز جمهوری اسلامی با جنگ نرم و اقتصادی شدیدی از سوی دشمنان مواجه شده است.

ایران با جنگ نرم شدید دشمنان مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حمید خرمدل صبح امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی تربیتی جانشین پایگاه مقاومت با تقویت کادر مدیریتی پایگاه‌های مقاومت دانش‌آموزی و حلقه‌های صالحین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: از سال 57 تاکنون ایران با تهدیدات سخت، نیمه‌سخت و نرم از جنگ تحمیلی گرفته تا ترورها مواجه بوده و تاکنون چه به لحاظ فرهنگی، چه سیاسی و اقتصادی تحت فشار شدید قرار داشته است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام صادق استان بوشهر ادامه داد: دشمن به منظور غلبه بر افکار و اندیشه مردم ایران به‌ویژه جوانان در صدد جدا کردن مردم از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است و در این زمینه از هیچ برنامه و تاکتیکی دریغ نمی‌کند.

خرمدل گفت: اولویت اول دشمن ساقط کردن نظام و در صورت موفق نشدن تغییر رفتار جمهوری اسلامی است و استحاله سیاسی، فرهنگی، اجتماعی جزو برنامه‌های دقیق است که آمریکا و غرب در حال انجام آن هستند.

وی ادامه داد: هر چند در مقاطعی پیروزی‌هایی داشته‌اند ولی با رهبری عالمانه و مدبرانه حضرت امام خامنه‌ای دشمن تاکنون به اهداف اصلی خود نرسیده است.

خرمدل یادآور شد: ما ظرفیت‌های فراوانی در مقابله با جنگ نرم داریم که رهبری فاضل و عالم، وحدت و همدلی مردم، دین و مذهب مترقی از ظرفیت‌های موجود است که باید آن‌ها را جدی بگیریم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام صادق استان بوشهر افزود: تهاجمی برخورد کردن به‌ویژه در عرصه رسانه و افشاگری ترفند دشمن برای مردم داخل و خارج کشور می‌تواند در خنثی‌سازی جنگ نرم دشمن مؤثر باشد.

وی خاطر نشان کرد: امروز قدرت نرم ایران موجب شده که ایران در عراق، سوریه، افغانستان، لبنان، فلسطین و بخشی از آفریقا و حتی آمریکای لاتین حرف اول را بزند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول