اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس رودبار

سارقان نمایشگاه موتورسیکلت دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی، عاملان سرقت از نمایشگاه موتورسیکلت در این شهرستان شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شدند.

سارقان نمایشگاه موتورسیکلت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، دادمولا کردستانی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت سه دستگاه موتورسیکلت از نمایشگاهی در یکی از خیابان‌های شهر رودبار و اعلام موضوع به پلیس، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام یک‌سری اقدامات فنی و پلیسی و با استفاده از فیلم دوربین‌های مداربسته مغازه‌های اطراف این نمایشگاه، موفق به شناسایی عاملان سرقت شدند.

فرمانده انتظامی رودبار خاطر نشان کرد: مأموران انتظامی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه موفق شدند سه عنصر این باند سرقت را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

کردستانی بیان داشت: در تحقیقات تکمیلی پلیس و اعترافات سارقان دستگیر شده، مشخص شد سه دستگاه موتورسیکلت سرقت شده در روستاهای اطراف شهرستان به فروش رسیده‌اند که وجه آن از سارقان کشف و به مال‌باخته تحویل شد و تحقیقات پلیس برای کشف سایر سرقت‌های احتمالی از این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول