اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگ عمومی سوادکوه:

مسائل دینی با زبان هنر برای جوانان نهادینه شود

خبرگزاری فارس: دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه با اشاره به رسالت‌های دینی ادارات و نهادها، گفت: آشنایی عمیق نسل جوان از مسائل دینی باید با زبان فرهنگی و هنری نهادینه شود.

مسائل دینی با زبان هنر برای جوانان نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، موسی پهلوان صبح امروز در جلسه بررسی برنامه‌های فرهنگی و دینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اجرایی کردن رسالت‌های خود برنامه‌های مدونی دارد، گفت: رشد فضائل اخلاقی براساس ایمان و تقوا، استقلال فرهنگی و مصونیت جامعه از نفوذ فرهنگ بیگانه، اعتلای آگاهی‌های عمومی در زمینه‌های مختلف و شکوفایی استعدادها و روحیه تحقق و ابتکار رواج فرهنگ و هنر اسلامی از وظایف و رسالت‌ها است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه افزود: آگاهی جهانیان نسبت به مبانی و اهداف انقلاب اسلامی، گسترش مناسبات فرهنگی با ملل و اقوام مختلف به ویژه مسلمانان و فراهم کردن زمینه‌های وحدت میان مسلمانان از دیگر رسالت‌های دینی و فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی به اعلام برنامه‌های مختلف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه در شش ماه اول سال‌ جاری اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری محافل قرآنی در مناسبت‌های دینی، نمایش خیابانی با موضوع مواد مخدر، اجرای موسیقی سنتی در برنامه‌های مختلف، گرامیداشت مبعث حضرت رسول و نیمه شعبان و در سوگ آفتاب و همایش قرآن و رسانه از برنامه‌های ما در سال جاری بوده است.

پهلوان به لزوم تشویق و ترغیب جوانان برای رجوع به احکام اسلامی تاکید و یادآور شد: آشنایی عمیق نسل جوان از مسائل دینی باید با زبان فرهنگی و هنری نهادینه شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه به همراهی و همکاری ادارات و نهادهای سوادکوه برای دستیابی به اهداف فرهنگی، هنری و دینی تاکید کرد و اذعان داشت: تاثیرگذاری فرهنگی با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های همه ادارات و نهادها و نظارت بر اجرایی مصوبات دست‌یافتنی است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول