اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهمیرزاد خبر داد

پاکسازی مسیر رودخانه چاکه تا هفت چشمه شهمیرزاد

خبرگزاری فارس: شهردار شهمیرزاد اعلام کرد: در طرحی، مسیر رودخانه چاکه تا هفت چشمه شهمیرزاد پاکسازی شد.

پاکسازی مسیر رودخانه چاکه تا هفت چشمه شهمیرزاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، حسین الماسی صبح امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران، از اجرای مراسم روز پاک در شهمیرزاد با محوریت «هوای سالم، شهر سالم، زندگی سالم» در راستای اشاعه فرهنگ و حقوق شهروندی در این شهر خبر داد.

وی در خصوص مراسم روز پاک شهمیرزاد گفت: این طرح که با شعار «رودخانه مسیر زندگی و حیات طبیعت است» و «آب سرمایه زندگی است آن را آلوده نکنیم»، با پاکسازی مسیر رودخانه چاکه تا هفت چشمه شهمیرزاد انجام شد.

شهردار شهمیرزاد در خصوص روز پاک در شهمیرزاد توضیح داد: مشارکت و همراهی شهروندان و ساکنان محلات موجب زیبایی و سلامت بیشتر شهر و محیط پیرامون می‏شود.

وی با تاکید بر اینکه کارهای فرهنگی و اجتماعی بسترسازی می‏خواهد و این بستر در طرح‏ها و برنامه‏های بلندمدت شکل می‏گیرد، افزود: فعالیت‏های فرهنگی و اجتماعی علاوه بر مسائل آموزش و حقوق شهروندی در طرح‏های عمرانی، توسعه و نگهداری محیط سالم و احیای فضای سبز نمود پیدا می‏کند.

شهردار شهمیرزاد هدف از اجرای مراسم روز پاک شهمیرزاد را جلب مشارکت‏های همگانی، اشاعه فرهنگ همیاری در بین شهروندان و ایجاد فرهنگ پاکیزگی و داشتن محیط عاری از آلودگی از سوی مسافران و گردشگران عنوان کرد.

وی اظهار داشت: امید داریم که این روز برای همیشه در تاریخ و فرهنگ دیارمان ثبت شده و برای زیباسازی و توسعه آب و هوای پاک موثر واقع شود.

الماسی ترویج این روز در جهت جلوگیری از هر نوع آلودگی شهر، درج شعار «هوای سالم ، شهر سالم، زندگی سالم» بر سربرگ مکاتبات، مشارکت کلیه بازاریان و اصناف، مشارکت مسافران و گردشگران، توزیع کیسه‏های مخصوص زباله در بین شهروندان، اطلاع‏رسانی به صورت بنر در استندهای تبلیغاتی، توزیع تراکت روز پاک شهمیرزاد بین بازاریان و کلیه محلات سطح شهر را از جمله برنامه‏های روز پاک شهمیرزاد عنوان کرد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول