اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واژگونی خودروی پراید در رودخانه قم

خبرگزاری فارس: یک خودروی پراید در بستر رودخانه قم واژگون و چهار سرنشین آن مصدوم شدند.

واژگونی خودروی پراید در رودخانه قم

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حوادث اتفاق افتاده در 48 ساعت گذشته در استان قم اظهار کرد: روز گذشته دو مورد واژگونی خودرو اتفاق افتاد که یک مورد آن مربوط به خودروی پراید بود که چهار سرنشین آن مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: واژگونی دیگر در منطقه قلعه کامکار اتفاق افتاد که با وجود تلاش ماموران آتش‌نشانی این سانحه یک مصدوم بر جای گذاشت.

عباس جعفری خاطر نشان کرد: در 48 ساعت گذشته در مجموع 30 مورد عملیات توسط نیروهای آتش‌نشانی انجام شد و چهار مورد حریق ضایعات و 14 مورد ایمن‌سازی توسط ماموران آتش‌نشانی قم صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه بخشی از ایمن‌سازی‌ مربوط به حضور جانوران می‌شود ابراز داشت: در روز گذشته چهار مورد نشت بنزین از خودرو توسط ماموران آتش‌نشانی کنترل شده است.

وی با اشاره به وقوع چهار مورد حریق خودرو در روز گذشته اظهار کرد: یکی از این آتش‌سوزی‌ها مربوط به خودروی پژو در جریان سوخت‌گیری در پمپ بنزین خیابان امام بوده است.

جعفری عنوان کرد: در روز دوشنبه نیز چهار مورد حریق در شهر قم اتفاق افتاد که دو مورد مربوط به وسیله نقلیه، یک مورد مربوط به آتش‌سوزی واحد تجاری و یک مورد نیز حریق فضای سبز بوده است.

وی گفت: همچنین روز گذشته یک مورد حبس شدن کودک در اتاق اتفاق افتاد که توسط ماموران آتش‌نشانی نجات پیدا کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به حضور سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در نمایشگاه هفته دولت ابراز کرد: کارشناسان این سازمان با حضور در غرفه شهرداری به شهروندان آموزش‌های لازم را در زمینه مسائل ایمنی ارائه خواهند داد.

وی افزود: توزیع بروشورهایی در زمینه مسائل مربوط با ایمنی منازل، نحوه ارتباط‌گیری با نیروهای آتش‌نشانی و ارائه عملکرد صحیح در هنگام بروز حادثه از جمله فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم است.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول