اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فراکسیون جوانان مجلس در گفت‌وگو با فارس:

وزارت ورزش برنامه‌ای برای حل مشکلات جوانان ندارد

خبرگزاری فارس: دبیر فراکسیون جوانان مجلس معتقد است با گذشت بیش از یک سال از تاسیس وزارت ورزش و جوانان هنوز این وزارتخانه برنامه‌ای برای حل مشکلات جوانان ارائه نکرده است.

وزارت ورزش برنامه‌ای برای حل مشکلات جوانان ندارد

غلامرضا نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: عملکرد یک ساله وزارت ورزش و جوانان در حوزه رسیدگی به مشکلات قشر جوان نگرانی نمایندگان را در پی داشته است.

وی افزود: زمانی که بحث تشکیل این وزارتخانه مطرح شد، انتظار این بود که وزارت ورزش و جوانان با بررسی بیشتر مسائل جوانان همچون بیکاری، ازدواج، ساماندهی اوقات فراغت بتواند راهکارهای مناسب را پیش روی مسئولان و کارشناسان قرار دهد، اما امروز این مشکلات حتی بیش از گذشته به قوت خود باقی مانده‌اند.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در گذشته مجلس نمی‌توانست از اهرم نظارتی خود در بررسی عملکرد دو سازمان تربیت‌بدنی و سازمان ملی جوانان به صورت مستقیم استفاده کند ولی در حال حاضر با ایجاد وزارت ورزش و جوانان نقش نظارتی مجلس در حوزه ورزش و جوانان بیشتر خواهد بود.

نوری افزود: امروز شاهد هستیم که با تشکیل این وزارتخانه همچنان مشکلات جوانان مورد بی‌مهری و بی‌توجهی مسئولان این وزارتخانه قرار گرفته است و تفاوت چندانی بین عملکرد وزارت جوانان با سازمان ملی جوانان نیست.

دبیر فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمرکز وزارت ورزش و جوانان بر ورزش معضلی جدی برای حوزه جوانان است، گفت: مشکل اشتغال و مسکن و در پی آن بالا رفتن سن ازدواج سه مشکل اساسی جوانان است که وزارت ورزش و جوانان باید به عنوان متولی جوانان، حل این معضلات اساسی جوانان را در دستور کار خود قرار دهد ولی متاسفانه برنامه‌ای از سوی این وزارتخانه ارائه نشده است.

وی پیشنهاد داد: وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی جوانان، ستادهای ویژه‌ای را برای حل معضل بیکاری، مسکن و ازدواج جوانان تشکیل دهد و با همکاری سایر ارگان‌ها این معضلات را کاهش و برطرف کند.

انتهای پیام/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول