اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

دوران اربابی استکبار به پایان رسیده است

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دوران اربابی استکبار در دنیا به پایان رسیده و این یکی از دستاوردهای اجلاس غیر متعهدها در تهران است.

دوران اربابی استکبار به پایان رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی امروز در حاشیه همایش بسیج کارمندی استان قم در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: استکبار جهانی پس از ناکامی در میادین مختلف مقابله با انقلاب اسلامی به این نتیجه رسید که انزوا و تحریم ایران را در دستور کار قرار دهد و بیش از یک دهه است که به طور جدی بر روی این مسئله کار می‌کند.

وی افزود: یکی از زمینه‌هایی که استکبار به دنبال تحقق اهداف خود در آن بود نشان دادن عدم جایگاه بین‌المللی جمهوری اسلامی در میان سایر کشورهاست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به عنایات الهی به ملت ایران گفت: به لطف خداوند انقلاب اسلامی در همه میادین موفق شده و پاسخ دشمنان را داده است.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش زیادی کردند که اجلاس کشورهای غیر متعهد در ایران برگزار نشود یا در صورت برگزاری با ضعف همراه باشد و سفر هیئت‌های دول غربی در چند ماه اخیر شاهد این ماجراست اما خداوند به ایران کمک کرد و اجلاس تهران در میان 15 دوره قبلی این نشست‌ها بی‌نظیر است و هیچ اجلاسی نبوده که در سطح سران یا تعداد کشورها با نشست اخیر برابری کند.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه سخنرانی رهبر معظم انقلاب در افتتاحیه اجلاس کشورهای غیر متعهد حساسیت فراوانی به ویژه برای دشمنان ایران اسلامی دارد عنوان کرد: استکبار جهانی از کنفرانس‌های گذشته‌ای که در ایران با سخنان رهبری آغاز شده تجربه‌های فراوانی دارند و به خوبی می‌دانند که تعیین‌کننده‌ترین شخصیت در نظام جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: دولت‌ها و سایر مسئولان دوره‌های متفاوتی را می‌گذرانند و می‌روند بنابراین دشمنان به خیال خام خود قصد دارند رهبری را مورد تاثیر قرار داده و حساسیت ویژه‌ای برای سخنان ایشان قائل هستند.

وی با اشاره به نظرات رهبر معظم انقلاب در خصوص مسائل جهانی گفت: دوران اربابی استکبار در دنیا به پایان رسیده و اجلاس تهران دو پیام عمده برای آمریکا و سراسر کشورهای جهان دارد که نخستین مورد آن همین مسئله است.

حاجی‌صادقی ادامه داد: برخی کشورها که در سطح سران خود در اجلاس تهران شرکت نکرده‌اند طی پیام‌هایی اعلام کرده‌اند که مشکل با آمریکا دلیل این مسئله بوده است اما در عین حال نمایندگان خود را اعزام می‌کنیم و دل‌های ما با شماست.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه با وجود تحریم‌های آمریکا بیش از 50 کشور در سطح سران در نشست تهران شرکت کرده‌اند افزود: این مسئله از زمان شکل‌گیری کشورهای غیر متعهد بی‌سابقه است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در زمان ریاست جمهوری خود فرمودند «سران برخی کشورها به من گفته‌اند سخنان شما علیه آمریکا حرف ما نیز است ولی ما جرأت و شرایط بیان این سخنان را نداریم».

حاجی‌صادقی با بیان اینکه دوران تثبیت انقلاب اسلامی به پایان رسیده است گفت: انقلاب ایران اکنون وارد مرحله گسترش و صدور مفاهیم شده و اکنون در حال تصرف تمام جهان است و وعده امام خمینی (ره) مبنی بر فتح سنگرهای کلیدی جهان به دست اسلام اکنون در حال تحقق است.

حاجی‌صادقی با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه افزود: به دنبال این مسئله مردم کشورهای اروپایی و غربی نیز به فکر حرکت‌هایی افتاده و می‌دانند که انقلاب اسلامی به تمام جهانیان جرأت ورود به صحنه را داد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر دستاوردهای فراوانی که اجلاس تهران برای جمهوری اسلامی به ارمغان می‌آورد اظهار کرد: شکست قدرت پوشالی و خیالی استکبار و نیز نشان دادن وضعیت ثبات، قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی از جمله این دستاوردها به شمار می‌رود و جهانیان خواهند دانست که ایران تنها دغدغه خود را نداشته و به همه مستضعفین توجه دارد و در مراحل بعدی مسائل مربوط به اقتصاد و انرژی هسته‌ای نیز حربه‌های استکبار ضعیف‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول