اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم کبدی بانوان فولاد ماهان:

انگیزه و اقتدار، شاخصه بانوان کبدی‌کار فولاد ماهان است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کبدی بانوان فولاد ماهان گفت: بانوان کبدی‌کار فولاد ماهان مانند همیشه با انگیزه و اقتدار در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ کبدی شرکت کردند.

انگیزه و اقتدار، شاخصه بانوان کبدی‌کار فولاد ماهان است

زهرا حسینی‌نژاد در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پس از برتری تیم بانوان کبدی فولاد ماهان مقابل نماینده اراک که با نتیجه 90 بر31 پایان یافت اظهار کرد: طبق قوانین فدراسیون وزن تعیین شده برای بازیکنان حاضر در این رقابت‌ها 70 کیلوگرم است که قابل تبعیض و یا چشم‌پوشی نیست اما در شب وزن‌کشی تیم‌ها، دو تن از بازیکنان تیم گلستان با اوزان 71 و 72 اجازه حضور در مسابقات را گرفتند که این موضوع بی‌عدالتی در حق سایر بازیکنان است و نماینده فدراسیون در این‌باره عکس‌العمل نشان داد.

وی تاکید کرد: مسئولان فدراسیون حاضر در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ کبدی، خود قوانینی که پیش از این اعلام کرده بودند را رعایت نکردند.

سرمربی تیم کبدی بانوان فولاد ماهان ادامه داد: در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ کبدی تیم‌ها فرصت ریسک کردن ندارند و همه با تمام توان در برابر حریفان حاضر می‌شوند و این امر بازی‌ها را بیش از پیش حساس‌تر کرده است.

وی به نحوه بازی تیم‌ها که در چهار گروه با هم پیکار کرده و در نهایت شش تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ماهیت رشته کبدی که به بازی پر برخورد و پر آسیب مشهور است این نوع سیدبندی سبب می‌شود ورزشکاران در تعداد بازی کم‌تر و بدون خستگی و با مصدومیت کم‌تری جریان بازی را دنبال کنند که این موضع هوش و درایت مسئولان را در امر این برنامه‌ریزی نشان می‌دهد.

حسینی‌نژاد تاکید کرد: ملاک انتخاب بازیکنان تیم ملی کبدی این رقابت‌هاست، بنابراین بازیکنان و تیم‌ها از همه توان خود برای درخشش در این مسابقات استفاده و همه برای قهرمانی تلاش می‌کنند که این موضوع به بالا رفتن سطح فنی این بازی‌ها کمک کرده است.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول