اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌بید:

تعلل در گازرسانی به روستاها پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌بید با اشاره به سردسیر بودن این شهرستان و عدم وجود گاز در روستاهای آن،‌ گفت: تعلل شرکت گاز در گازرسانی به روستاها پذیرفتنی نیست.

تعلل در گازرسانی به روستاها پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌بید، داود ایوبی بعد از ظهر امروز در بازدید از اردوهای طرح هجرت دانشجویی که به اتفاق جمعی از مسئولان این شهرستان صورت گرفت، اظهار داشت: طرح هجرت که مورد تائید مقام معظم رهبری است به منظور خدمت به محرومان و مستضعفان اجرایی شده، از این رو دارای اجر و ثواب ویژه است.

فرماندار خرم‌بید افزود: در پس این طرح تدبیری عالمانه نهفته است و باید با به کارگیری نیروهای خلاق و جوان و استفاده از انرژی‌های سرشار این طرح را در میدان عمل به خوبی اجرا کرد.

وی ابراز داشت: بسیج همیشه و هر جا یار و مددکار این انقلاب بوده و در این طرح عظیم نیز به عنوان پشتیبانی قوی و توانمند وارد شده است و در پروژه‌هایی که روح بسیج در آن دمیده می‌شود برکات بسیاری را شاهد هستیم.

ایوبی در بخش دیگری از سخنان خود به فرصت ایجاد شده در این طرح‌ها اشاره کرد و گفت: حضور دانشجویان در روستاها و مناطق محروم و اسکان موقت در آنجا باعث می‌شود تا مشکلات و نیازهای مردمی بیشتر لمس شود و شناسایی این مشکلات کمک شایانی به مسئولان اجرایی می‌کند.

رئیس شورای اداری شهرستان خرم‌بید که در جمع جهادگران دانشجو و مردم روستای قلعه میرزا سخن می‌گفت، ادامه داد: دولت خدمات خوبی در روستاها ارائه کرده که وجود خدمات بهداشتی، آب و برق و... گواه این مطلب بوده اما هنوز مشکلاتی دیده می‌شود که نیازمند همت مسئولان است.

ایوبی در ادامه از شرکت گاز استان فارس و شهرستان خرم‌بید به شدت گله کرد و افزود: این شهرستان دارای اقلیم بسیار سرد بوده به طوری که بدون امکانات گرمایشی امکان زندگی در آن وجود ندارد، اما هنوز چند روستای بخش مرکزی این شهرستان در عین حال پیگیری‌های چند ساله فاقد انشعاب گاز بوده که این امر موجب نارضایتی مردم روستاها شده است.

وی از مسئولان مربوطه خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به اختصاص بودجه و اعتبار برای گازرسانی به این روستاها اقدام کنند، چرا که در عمل فصل کار در این شهرستان بسیار کم است.

فرماندار خرم‌بید در پایان از خدمات ارزنده دانشجویان بسیجی و مسئولان طرح هجرت این شهرستان و همکاری مردم روستاها قدردانی کرد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول