اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع ابهر:

همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در ابهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع ابهر از برگزاری همایش تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خبر داد و گفت: این همایش 12 شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در ابهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمد نجفی شامگاه پنجشنبه در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به وجود 31 رشته دانشگاهی در دانشگاه علمی- کاربردی مرکز ابهر اظهار داشت: یک هزار و 700 دانشجو در این مرکز در حال تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه تعداد دانشجویان این دانشگاه از مهرماه سال جاری به 2 هزار و 400 دانشجو افزایش پیدا می‌کند، ابراز داشت:‌ این تعداد دانشجو در 38 رشته مشغول به تحصیل خواهند شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی مرکز ابهر افزود: از مهمترین رشته‌های جدید این دانشگاه می‌توان به رشته مهندسی تکنولوژی ساختمان در مقطع کارشناسی و همچنین مهندسیIT  اشاره کرد.

وی با بیان اینکه پیگیر چهار رشته دیگر برای بهمن‌ماه هستیم، گفت: دو رشته در مقطع کارشناسی و دو رشته نیز در مقطع کاردانی برای بهمن‌ماه پیگیر هستیم.

نجفی افزود: کارهای اولیه این مهم صورت گرفته و امیدوار هستیم که برای چهار رشته در بهمن‌ماه پذیرش دانشجو داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال 91 دو پروژه در دانشگاه جامع علمی-کاربردی مرکز ابهر افتتاح شده است، عنوان داشت: سایت کامپیوتری دانشگاه با حضور معاون آموزش مرکز افتتاح شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی-کاربردی مرکز ابهر افزود: اداره آموزش مرکز علمی-کاربردی ابهر نیز با حضور نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه علمی-کاربردی مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به ایجاد ارتباط دانشگاه جامع علمی-کاربردی مرکز ابهر با صنایع موجود در منطقه تصریح کرد: رشته کارشناسی تاسیسات ساختمان در دانشگاه جامع علمی-کاربردی مرکز ابهر تدوین و در شورای دانشگاه مصوب شده است.

نجفی افزود: به زودی پذیرش دانشجو در این رشته در دانشگاه جامع علمی-کاربردی مرکز ابهر آغاز شده و به تدریج در دانشگاه‌های جامع کشور تدریس خواهد شد.

وی در ادامه از برگزاری همایش تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی خبر داد و بیان داشت: این همایش 12 شهریورماه سال جاری در دانشگاه جامع علمی-کاربردی مرکز ابهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول