اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لامرد:

لامرد از محرومیت به پیشرفت رسیده است

خبرگزاری فارس: فرماندار لامرد گفت: این شهرستان با وجود نیروی انسانی خلاق از بعد محرومیت به پیشرفت و آبادانی رسیده است.

لامرد از محرومیت به پیشرفت رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، بعدازظهر امروز طی مراسمی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار لامرد و جمعی دیگر از مسئولان ادارات و نهادهای دولتی بزرگ‌ترین سالن اجتماعات شهر لامرد به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم فرماندار لامرد، وجود نیروی انسانی قوی و مبتکر در شهرستان لامرد را مهم‌ترین امتیاز این شهرستان دانست و افزود: امروز لامرد با وجود نیروی انسانی خلاق خود از بعد محرومیت به بعد پیشرفت و آبادانی ارتقا یافته است.

محمود صفری ادامه داد: وضعیت امروز شهرستان لامرد، نسبت به دیگر شهرستان‌های استان فارس قابل مقایسه نیست و این شهرستان راه صنعتی‌شدن خود را با سرعت می‌پیماید.

فرماندار لامرد با اشاره به اینکه باید نهاد آموزش و پرورش به خوبی ساخته شود، خاطرنشان کرد: لازم است نهاد‌ آموزش و پرورش به خوبی تقویت شود چراکه سرنوشت آینده انسان‌ها بر عهده این نهاد مقدس است.

مدیرکل نوسازی مدارس فارس نیز طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: افتخار می‌کنیم که شهیدان رجایی و باهنر از مجموعه تعلیم و تربیت کشور بودند.

احمد دست‌نیان افزود: هر هزینه‌ای که به منظور ارتقای سطح تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش شود سرمایه‌گذاری دائمی برای آیندگان است.

مدیرکل نوسازی مدارس فارس با بیان اینکه باید زیرساخت لازم به منظور ایجاد آموزش و پرورش مدرن در کشور ایجاد شود، گفت: با فراهم‌شدن زیرساخت‌های لازم به منظور ایجاد آموزش و پرورش مدرن در کشور، به یقین دانش‌آموزان خلاق ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی جهان خوش می‌درخشند.

دست‌نیان در ادامه سخنان خود از بهره‌برداری 35 پروژه توسط نوسازی مدارس در سطح استان فارس خبر داد و تصریح کرد: تا قبل از آغاز فصل جدید مدارس، 35 پروژه آموزشی دیگر در سطح استان فارس به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فارس، سالن اجتماعات معلم بزرگ‌ترین سالن اجتماعات شهر لامرد بوده که با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان توسط اداره کل نوسازی مدارس فارس احداث شده است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول