اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

اقبال عمومی از بیمه‌ها نیازمند برخورد شفاف بیمه‌گران است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان برخورد شفاف بیمه‌گران با مردم را موجب افزایش اقبال عمومی نسبت به بیمه‌ها دانست و گفت: این موضوع به عنوان یک ضرورت احساس می‌شود.

اقبال عمومی از بیمه‌ها نیازمند برخورد شفاف بیمه‌گران است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، موسی مرادیانی ظهر امروز در جلسه معارفه رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان کردستان که در سالن اجتماعات بیمه مرکزی ایران برگزار شد ضمن اشاره به رسالت دولت در خصوص حفظ کرامت و آسایش شهروندان، اظهار کرد: بیمه یکی از نهادهایی است که به عنوان بازوی دولت در حفظ کرامت شهروندان ایفای نقش می‌کند بنابراین لازم است شرکت‌های بیمه با مردم به صورت شفاف برخورد کنند تا اقبال شهروندان برای استفاده از بیمه بیشتر شود.

وی گفت: اگر بیمه به عنوان سازمانی تأمین‌کننده آسایش در میان مردم مطرح شود یقیناً استفاده از خدمات بیمه‌ای بیشتر شده و با افزایش درآمد صنعت بیمه، دست مسئولان برای کاهش هزینه بازتر خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان تصریح کرد: بسیاری از بیمه‌گذاران آگاهی کاملی از متن قراردادها ندارند و این عدم آگاهی زمانی مشکل ایجاد می‌کند که شهروندان برای دریافت خسارت به شرکت‌های بیمه‌گر مراجعه می‌کنند و با عدم دریافت آنچه انتظار دارند دچار سرخوردگی می‌شوند.

وی از مسئولین بیمه خواست موضوع قراردادهای منعقد شده را به صورت کاملاً روشن برای مشتریان تبیین کنند چراکه این کار علاوه بر اینکه یک وظیفه سازمانی است یک وظیفه انسانی نیز به شمار می‌آید.

مرادیانی بیمه را یکی از دستاوردهای بزرگ تمدن بشری دانست و از بیمه‌گران خواست از قراردادها به عنوان مانعی برای خدمات‌رسانی استفاده نکنند.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی کردستان نیز در سخنانی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم بکارگیری اقتصاد مقاومتی، بیمه را یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی دانست و تأکید کرد: توجه به صنعت بیمه یکی از راه‌های عمل به منویات مقام معظم رهبری است و نقش این صنعت در جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی نقشی انکارناپذیر است.

حسین دهقانی گفت: شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی می‌تواند به عنوان یک اتاق فکر برای توسعه صنعت بیمه در استان عمل کند و ما هم آنچه در توان داریم برای حمایت از این شورا به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول