اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

دستاورد‌های انقلاب بهترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های آمریکا است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر‌ آوج گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی بهترین پاسخ به دفع یاوه‌گویی‌های استکبار است.

دستاورد‌های انقلاب بهترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شهرستان آوج اظهار کرد: دستاورد‌های دولت و مسئولان در عرصه‌های سازندگی و عمرانی چشم‌گیر و فراوان بوده است.

امام جمعه شهر آوج افزود: اقتدار و عزت جاودانه ملت ایران با تلاش و عزم ملی همچنان تداوم می‌یابد.

وی با قدردانی از حضور استاندار قزوین در این شهرستان تصریح کرد: این مهم بیانگر پاکی و عزم راسخ مسئولان استان قزوین برای آبادانی روستاها و نقاط دورافتاده این استان است.

امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به تلاش‌های رسانه‌های غربی برای ضعیف نشان دادن دستاورد‌های 33 ساله انقلاب اسلامی عنوان کرد: اهدافی که دولت‌های استکباری و ستمگر برای احاطه بر ملت‌های مظلوم و آزادی‌خواه در نظر گرفته‌اند هیچ‌گاه به موفقیت نمی‌رسد چرا که یکپارچگی و غرور ملی ملت‌ها همواره پاسخی محکم و کوبنده به تجاوزات آنان است.

هاشمی خاطر نشان کرد: دولت نهم از ابتدا تاکنون عدالت و تلاش راسخ را در دستور کار خویش قرار داده و  هر لحظه برای تداوم و آبادانی کشور خدمت و فعالیت بی‌منت انجام می‌دهد.

وی با برشمردن دستاورد‌های فرهنگی انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تاکنون در حوزه‌های اعتقادی و افزایش بصیرت بین آحاد مردم و جوانان ابراز کرد: ایمان و اعتقادی که جوانان و نوجوانان ایران اسلامی امروز از آن برخوردار هستند مرهون رشادت‌ها وفداکاری‌های کسانی است که چه در زمان انقلاب و چه در ایام جنگ تحمیلی و دفاع مقدس با شجاعت و نیروی معنوی خویش جلوی استکبار ایستادگی کرده و از کیان جمهوری اسلامی پاسداری کردند.

امام جمعه شهر آوج با بیان اینکه نسل جوان امروزی پاسدار خون شهدا و ایثارگران است، بیان کرد: کسب افتخارات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌‌های رقابتی و علمی دنیا دلیل بسیار محکمی بر این ادعاست.

هاشمی ادامه داد: قدرت و جسارت ملت ایران در پایبندی به اصول و دستاورد‌های دشمنان را همچنان خار و ذلیل می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول