اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد سمیرم:

نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، هنری و مذهبی سمیرم برپا شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم گفت: نمایشگاه توانمند‌ی‌ها و دستاوردهای فرهنگی، هنری و مذهبی 23 کانون فرهنگی و هنری شهرستان سمیرم برپا شده است.

نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، هنری و مذهبی سمیرم برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، ولی‌الله توکلی از برگزاری نمایشگاه توانمند‌ی‌ها و دستاوردهای فرهنگی، هنری و مذهبی 23 کانون فرهنگی و هنری شهرستان سمیرم خبر داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه اعضای 23 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان سمیرم، دستاوردها و توانمندی‌های خود را در بخش‌های هنری مختلفی از جمله خوش‌نویسی، طراحی، نقاشی سیاه‌قلم و هنرهای دستی و مقام‌های ورزشی، علمی و قرآنی را به نمایش گذاشته‌اند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم در گفت‌وگو با فارس با اشاره به فعالیت 23 کانون‌های فرهنگی مساجد در سمیرم گفت: در حال حاضر از این تعداد 18 کانون روستایی و هشت کانون هم در شهر سمیرم مستقر و فعال است.

توکلی افزود: امسال 10 کانون روستایی و یک کانون دیجیتال برای بهره‌مندی جوانان و خانواده‌های آنان با امکان بهره‌گیری از فضای مجازی راه‌اندازی می‌شود.

وی هم‌چنین از وجود یک‌ هزار و 250 کانون فرهنگی هنری مساجد در استان اصفهان خبر داد و تصریح کرد: تا پایان سال این کانون‌های فرهنگی هنری تا هزار و 300 مرکز افزایش می‌یابد.

این مسئول تاکید کرد: نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای 23 کانون فرهنگی و هنری مساجد از اول تا 10 شهریورماه در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سمیرم برپا است و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 3224278-0322 تماس حاصل کنند.‌

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم با بیش از 105 هزار جمعیت، چهار شهر، 102 روستا و هشت دهستان در فاصله 165 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول