اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 98 کارته‌کا

مسابقات قهرمانی کیوکوشین بانوان کرمان برگزار شد

خبرگزاری فارس: با شرکت 98 بازیکن نخستین دوره مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته اویاما بانوان استان کرمان پایان یافت.

مسابقات قهرمانی کیوکوشین بانوان کرمان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، نخستین دوره مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته اویاما بانوان استان کرمان در محل سالن اتحاد این شهرستان پایان یافت.

مهدیه شاه‌خسروی نماینده کیوکوشین اویاما کرمان اظهار داشت: این مسابقات ‌به جام بسیج اداره کل میراث فرهنگی استان‌ با حضور 98 بازیکن در قالب شش تیم برگزار شد.

وی افزود: در مجموع تیم بسیج اداره کل میراث فرهنگی استان مقام اول، تیم باشگاه پارمیدا مقام دوم و شهرستان رفسنجان و باشگاه‌ اتحاد کرمان مشترک‌ سوم را به خود اختصاص دادند.

ریحانه اباذریان مسئول کمیته فنی کیوکوشین کاراته اویاما بانوان استان کرمان نیز اظهار داشت: با توجه به فعالیت این سبک در بخش آقایان‌ و حضور شش ورزشکار‌ این سبک در تیم ملی کشور برای حضور در مسابقات جهانی‌، امید است که در بخش بانوان نیز بتوانیم فعالیت چشمگیری داشته باشیم.

وی عنوان کرد: تمام‌ تلاش ما بر این است که هنرجویان و قهرمانان شایسته‌ای را تحویل جامعه ورزشی کرمان دهیم که تاکنون بسیار موفق عمل کرده‌ایم.

اباذریان تصریح کرد: ‌با توجه به استعداد‌های ورزشکاران این سبک به ویژه در قسمت بانوان ‌امیدواریم در مسابقات قهرمانی‌ بانوان کشور که در مهر ماه در استان تهران برگزار می‌شود، حائز رتبه شویم.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول