اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سنندج

مسابقات کاراته بانوان انتخابی کردستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسابقات کاراته بانوان انتخابی استان کردستان به منظور اعزام به مسابقات کشوری در سنندج برگزار شد.

مسابقات کاراته بانوان انتخابی کردستان برگزار شد
رئیس هیئت کاراته استان کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: مسابقات کاراته بانوان انتخابی کردستان با حضور نفرات برتر شهرستان‌های بانه، سقز، سنندج، قروه، مریوان و کامیاران به مدت یک روز در سالن تختی شهرستان سنندج برگزار شد.
به گفته بهرام سوداگری، در این دوره از رقابت‌های استانی بیش ‌از 30 نفر از برترین کاراته‌کاران بانوی استان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.
رئیس هیئت کاراته کردستان در ادامه افزود: مسابقات کاراته انتخابی بانوان به منظور معرفی نفرات برتر و اعزام به مسابقات کشوری برگزار شد، که در پایان نفرات برتر با کسب قهرمانی جواز حضور در این مسابقات را کسب کردند.
به گفته سوداگری، در رده سنی نوجوانان شکیلا سید‌حسینی در وزن 54 ـ کیلوگرم و شنه کاظمی در 54+ کیلوگرم کاتای انفرادی به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند و کاراته‌کاران پریا سهرابی در کومیته انفرادی وزن 59- کیلوگرم، ئه‌وین ساعد‌موچشی نیز در وزن 48ـ کیلوگرم به همراه نیلوفر امانی در کاتای انفرادی به عنوان نفرات برتر رده‌ سنی جوانان معرفی شدند.
وی افزود: در رده‌ی سنی امید نیز شادی احمدی در وزن 60-  کیلوگرم و شیما احمدی در وزن 53ـ کیلوگرم در کومیته انفرادی قهرمان شدند، همچنین در کاتای تیمی این رده سنی آنیتا مرادیان، شیما احمدی و پریا سهرابی به عنوان نماینده کردستان در مسابقات کشوری حضور خواهند داشت.
 به گفته رئیس هیئت کاراته استان کردستان، آنیتا مرادیان در بخش انفرادی هم به مصاف حریفان خود خواهد رفت.
سوداگری بیان داشت: چنور حسینی، غزال ملایی، شیا کاظمی، رویا زندی و سروه زندی به ترتیب در اوزان 50ـ ، 54ـ ، 61ـ ، 78ـ و 68+ بر سکوی اول مسابقات کومیته یا مبارزه امتیازی رده سنی بزرگسالان ایستادند.
وی در ادامه بیان داشت: همچنین در رده‌ سنی بزرگسالان تیم آنیتا مرادیان، بهار حسینی و کژال رحیمی در کاتای تیمی و بهار حسینی در بخش انفرادی در مسابقات کشوری حضور خواهند یافت.
به گفته رئیس هیئت کاراته کردستان، مسابقات کشوری رده‌های سنی نوجوانان و جوانان طی روزهای پنجم تا هفتم بهمن‌ماه سال جاری در شهرستان اراک و رقابت‌های دیگر رده‌های سنی امید و بزرگسالان  18 لغایت 27 بهمن‌ماه در تبریز برگزار می‌شود.
سوداگری در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات کشوری قرار بود به صورت آزاد و بدون محدودیت شرکت‌کننده برگزار شود، که بنا به اعلام فدراسیون کاراته کشور هر استان می‌تواند در هر وزن و رده سنی دو نماینده به مسابقات کشوری معرفی کند.
انتهای پیام/غ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول