اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد:

قهرمانی کاراته بانوان مازندران در کشور

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار از قهرمانی کاراته بانوان مازندران در کشور خبر داد.

قهرمانی کاراته بانوان مازندران در کشور
فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: مسابقات قهرمان کشوری سبک شوتوکان JSKA در منطقه پاکدشت استان تهران برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: کاراته ‌کاهای دختر شهرستان فریدونکنار به به عنوان برترین‌های رشته خود از استان مازندران و نماینده این استان در این دوره از مسابقات قهرمانی کشور حضور داشتند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار افزود: کاراته‌کاهای بانوی استان مازندران در این رقابت‌ها با اقتدار ظاهر شده و بر همه رقبای خود چیره شده آنها را شکست دادند.
به گفته قدیمی شهرستان فریدونکنار چند سالی است که به ‌صورت مداوم و پرتلاش در استان ظاهر شده و کاراته بانوان مازندران در اختیار فریدونکناری‌ها قرار دارد.
وی در تشریح اسامی مدال‌آوران طلایی و قهرمانان استان مازندران در مسابقات قهرمانی کشور کاراته بانوان از مبینا براری در 35 کیلوگرم نوجوانان، زهرا حسین‌پور در 35 کیلوگرم نوجوانان، راحله رحمتی در 45 کیلوگرم نوجوانان و معصومه شادلو در 35 کیلوگرم نونهالان نام برد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار همچنین اسامی مهدیه رمضان، فاطمه گلی، سیده فرزانه نورانی، مهسا اسماعیل‌زاده، فاطمه مجیدی و نازنین رضایی را به لیست قهرمانان اضافه کرد و در تشریح عنوان‌های نقره‌ای این مسابقات تصریح کرد: مهسا محمدی، فاطمه فخره نبوی، کوثر باقری و مونا پازواری در کمیته اوزان مختلف نقره گرفتند.
قدیمی اذعان داشت: فریدونکناری‌ها در مسابقات قهرمان کشوری سبک شوتوکان JSKA نیز حضور داشتند و مه‌لقا محمدی، ماندانا پوررضا، مرضیه کریمیان، فاطمه محمدی، فاطمه زهرا احمدی، مدیسا دلاپور، سوگند پرکار، آمنه ولی‌زاده، سیده فاطمه محمدی و فاطمه نعمتی به این مهم دست یافتند.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول