اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو بخش کاتا و کومیته

قم در لیگ سبک‌های آزاد کاراته بانوان شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم کاراته بانوان استان قم در مسابقات لیگ سبک‌های آزاد کاراته بانوان باشگاه‌های کشور شرکت می‌کند.

قم در لیگ سبک‌های آزاد کاراته بانوان شرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برای شرکت در رقابت‌های کشوری کاراته بانوان، با توجه به مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام تیم‌های شرکت کننده به زودی مسابقات لیگ سبک‌های آزاد بانوان استارت می‌خورد.

این در حالی است که سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان در نظر دارد نخستین بار پیکارهای لیگ سبک‌های آزاد بانوان باشگاه‌های کشور را برگزار کند و بر این اساس استان‌ها و تیم‌های کاراته متقاضی شرکت در این مسابقات باید آمادگی خود را تا پانزدهم بهمن ماه اعلام کنند.

همچنین شرایط و مقررات شرکت در این رقابت‌ها از سوی فدراسیون کاراته اعلام شده است که طی آن مسابقات نخستین دوره لیگ سبک‌های آزاد کاراته بانوان باشگاه‌های کشور، در دو بخش کاتای انفرادی و کومیته تیمی برگزار می‌شود.

مسابقات در دو رده سنی جوانان با حضور کاراته کاهای متولد سال‌های 1374 تا 1376 و کاراته کاهای بزرگسال متولد سال 1373 و قبل از آن برگزار خواهد شد، ضمن اینکه هر تیم جوانان متشکل از هشت ورزشکار در بخش کومیته، دو کاراته کا در بخش کاتا و دو مربی و یک سرپرست خواهد بود.

در این مسابقات هر تیم کاراته در رده سنی بزرگسالان که در پیکارهای لیگ سبک‌های آزاد کاراته بانوان کشور شرکت می‌کند متشکل از هشت ورزشکار در بخش کومیته، دو ورزشکار در بخش کاتا و دو مربی و یک سرپرست است.

زمان مسابقات برای رقابت کاراته کاهای هر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان دو دقیقه اعلام شده است، ضمن اینکه در لیگ سبک‌های آزاد کاراته بانوان استفاده از دستکش، روپایی و کلاه برای جوانان و همچنین کلاه برای بزرگسالان الزامی است.

کاراته کاهای رده سنی جوانان شرکت کننده در مسابقات لیگ سبک‌های آزاد کاراته بانوان کشور در اوزان منهای 45، 50، 55 و 60 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، ضمن اینکه کاراته کاهای رده سنی بزرگسالان نیز در اوزان منهای 55، 60، 65 و به اضافه 65 کیلوگرم با یکدیگر لیگ سبک‌های آزاد بانوان پیکار خواهند کرد.

نکته دیگر این است که در بخش کاتا مسابقات لیگ سبک‌های آزاد کاراته بانوان کشور، در دور اول سوکنیو کاتا و گیک سای دای، در دور دوم سای‌ها و گیک سای شو و در دور سوم اختیاری و اختیاری غیر تکراری اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول