اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته مازندران:

لیگ قهرمانی کاراته بانوان مازندران پایان یافت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته مازندران گفت: مسابقات لیگ قهرمانی کاراته بانوان مازندران با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

لیگ قهرمانی کاراته بانوان مازندران پایان یافت
علی سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در ساری اظهار داشت: دور رفت مرحله دوم مسابقات لیگ قهرمانی کاراته بانوان استان در شهرستان ساری برگزار شد.
سلطانی با اشاره به حضور تیم‌های کاراته شهرستانی در این دوره از رقابت‌ها خاطرنشان کرد: از تیم چلاکی در رده سنی نوجوانان دو تیم، ساری الف - ب در سه رده سنی هر کدام دو تیم، فرزانه مقدم از محمودآباد در سه رده سنی هر کدام یک تیم، شیتوریو هایاشی ساری در سه رده سنی هر کدام یک تیم، طبرستانی بابل کوجوریو کوجوکای در دو رده سنی یک تیم، شوتو کان w.s.k.f در رده سنی جوانان یک تیم و از تیم اولادی ماشین‌سازی بادله در رده سنی جوانان یک تیم در دور رفت مرحله دوم رقابت‌های لیگ کاراته بانوان استان حضور داشتند.
وی با اشاره به نتایج سه رده سنی در بخش کاتا افزود: در رده سنی نوجوانان کاتا تیم شیتوریو هایاشی ساری و ساری الف با دو برد مشترک، رده سنی جوانان کاتا انفرادی تیم شوتوکان w.s.k.f با سه برد بدون باخت و رده سنی بزرگسالان کاتا انفرادی تیم ساری الف با سه برد و بدون باخت به ترتیب مقام‌های اول سه رده سنی بخش کاتا را کسب کردند.
این مسئول با اشاره به نتایج کاتا تیمی دور رفت مرحله دوم لیگ کاراته بانوان این رقابت‌ها بیان داشت: رده سنی نوجوانان کاتا تیم کوجوریو کوجوکای بابل با سه برد، رده سنی جوانان کاتا تیمی شوتو کان w.s.k.f با سه برد و رده سنی بزرگسالان کاتا تیمی ساری الف با چهار برد بدون باخت به ترتیب مقام‌های اول این رقابت‌ها را از آن خود کردند.
سلطانی با اشاره به نتایج کومیته این رقابت‌ها متذکر شد: رده سنی بزرگسالان کومیته ساری الف با دو برد بدون باخت با 39 امتیاز، رده سنی جوانان کومیته محمودآباد با دو برد بدون باخت با 66 امتیاز و رده سنی بزرگسالان کومیته ساری الف، چالاکی الف و هایاشی هر سه تیم با دو برد مشترک به ترتیب مقام‌های اول این مسابقات را کسب کردند
وی در پایان اذعان داشت: رقابت‌های قهرمانی لیگ کاراته بانوان در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در ساری برگزار شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول