اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 9 استان

آزمون کاراته بانوان در مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده سبک هایاشیتوریا کاراته در مازندران گفت: با حضور 9 استان کشور آزمون فنی و عملی سبک هایاشیتوریا کاراته بانوان در مازندران برگزار می‌شود.

آزمون کاراته بانوان در مازندران برگزار می‌شود

زهرا حاج‌آقامحمد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از برگزاری آزمون فنی و عملی سبک هایاشیتوریا با حضور ورزشکاران بانوان کاراته کا در شهرستان ساری در روز جمعه خبر داد.

وی تصریح کرد: در این آزمون ورزشکاران کاراته‌کا از استان‌های تهران، سمنان، آذربایجان شرقی، گیلان، همدان، لرستان، کرمانشاه، اصفهان و مازندران حضور دارند.

حاج‌آقامحمد در ادامه یادآور شد: آزمون سبک هایا شیتوریا با حضور 147 ورزشکار کاراته‌کا از 9 استان و به مدت یک روز در شهرستان ساری برگزار می‌شود.

این مسئول در باره وضعیت کاراته بانوان در مازندران خاطرنشان کرد: استقبال از ورزش کاراته در مازندران بسیار مناسب است ولی هیئت‌های استان به لحاظ مالی ضعیف هستند و برای ارتقای کاراته بانوان در مازندران نیاز به اسپانسر داریم.

این ورزشکار مازندرانی تعداد باشگاه‌ها فعال کاراته بانوان در مازندران را حدود 10 باشگاه اعلام کرد و گفت: برای ارتقای ورزش کاراته نیاز به همدلی و حمایت از هیئت‌های ورزشی سطح استان داریم.

حاج‌آقامحمد با ذکر نام مکامه عبداللهی، فاطمه طالبی، سمانه پاشازاده و فائزه ساداتی به عنوان برترین‌های کاراته بانوان مازندران بیان داشت: در بیشتر مسابقات کاراته  کشور، بانوان کاراته‌‌کا مازندران با اختلاف بسیار زیادی مقام قهرمانی را کسب می‌کنند.

وی به مسابقات برگزار شده دوره قبلی قهرمانی کشور در رشته کاراته بانوان اشاره کرد و متذکر شد: در مسابقات قهرمانی دوره قبل تیم کاراته بانوان کشور با کسب 71 حکم قهرمانی و با اختلاف دریافت 35 حکم قهرمانی نسبت به تهران اول شد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول