اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

نمی‌توان از خدمات دولت در مناطق محروم چشم‌پوشی کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: هرگز از خدمات گسترده‌ای که در دولت‌های نهم و دهم در مناطق محروم انجام گرفته نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

نمی‌توان از خدمات دولت در مناطق محروم چشم‌پوشی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی صبح امروز در مراسم اجرای طرح هادی روستای درازی شهرستان دشتی ضمن تجلیل از شهدای دولت اظهار داشت: رجایی و باهنر اسوه تلاش و خدمت صادقانه به مردم بودند و امروز ما افتخار می‌کنیم که خادم مردم هستیم.

فرماندار دشتی افزود: خدمت به مردم به ویژه در مناطق محروم یک نعمت بزرگ الهی است در طول انقلاب به خصوص در دولت‌های نهم و دهم خدمات متعددی به روستائیان در زمینه عمرانی، راهسازی، برق، طرح‌های هادی، آبرسانی، گاز، بهداشتی، فرهنگی و ورزشی صورت گرفته است.

هاشمی تصریح کرد: حرکت دولت احمدی‌نژاد در مسیر تحقق اهداف بنیادین نظام بوده است و از خدمات گسترده‌ای که در دولت‌های نهم و دهم در مناطق محروم انجام گرفته به هیچ وجه نمی‌توان چشم‌پوشی کرد.

وی از خدمات و تلاش مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتی تقدیر کرد و افزود: اجرای طرح هادی روستای درازی به طول 700 متر و با عرض 12 متر و با اعتبار 650 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

هاشمی گفت: 82 فقره تسهیلات مسکن روستایی به مبلغ 689 میلیون ریال از سال 84 تاکنون به متقاضیان مسکن در روستای درازی پرداخت شده است.

وی از اختصاص 100 میلیون تومان برای احداث پارک در روستای درازی خبر داد و افزود: این پارک به مساحت یک و نیم هکتار زمین در این روستا در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از دشتی در مراسمی جداگانه طرح هادی روستای میانخره دشتی نیز افتتاح شد.

در این مراسم که فرماندار دشتی، بخشدار مرکزی و مسئولان محلی حضور داشتند سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشتی گفت: طرح هادی برای نخستین‌بار در طول انقلاب اسلامی در این روستا افتتاح می‌شود.

حبیب نوروزپور افزود: برای اجرای این طرح هادی مبلغ 50 میلیون ریال هزینه شده است که یک‌هزار و 400 متر محوطه‌سازی، بیس، آسفالت صورت گرفته است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول