اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانداری نیشابور:

63 درصد مدیران نیشابور بومی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانداری نیشابور گفت: 81 نفر از 128 مدیر نیشابور معادل 63.3 درصد بومی و 47 نفر معادل 36.7 درصد آنها غیربومی هستند که نسبت خوبی است.

63 درصد مدیران نیشابور بومی هستند

به گزارش خبر‌گزاری فارس از نیشابور، سید جلال هاشمی صبح امروز و در شورای اداری نیشابور که در تالار شهید عابد فرمانداری نیشابور برگزار شد، اظهار داشت: وقتی توانایی و شایستگی خاصی وجود داشته باشد بحث بومی یا غیربومی بودن بی‌مورد است.

وی با بیان اینکه باید در شرایط مساوی به کارمندان بومی مراجعه کنیم، تصریح کرد: اما آنچه که در این رابطه می‌توان گفت این است که مدیران بومی آگاهی بیشتری از نیازهای روز منطقه خود دارند.

فرماندار نیشابور با اشاره به برخی انتقادات از انتصاب بخشدار غیربومی بخش مرکزی نیشابور افزود: پافشاری روی برخی حرف‌ها در مورد انتصابات غیربومی مربوط به دوران جاهلیت است.

هاشمی توضیح داد: این چه انتظاری است که وقتی فرمانداری به مسئولی به خاطر کم‌کاری فشار آورد به در خانه فلان نماینده و امام جمعه راه‌ بیفتند.

وی تاکید کرد: نصایح این افراد مهم است ولی باید عزت و شأن فرمانداری حفظ شود.

معاون استانداری خراسان‌رضوی با بیان اینکه در عین حال که نوکری مردم وظیفه است ولی باید با اقتدار رفتار کنیم، اذعان داشت: به هر حال کارکردها برخی جاها مشکل دارد و تصور می‌کنم که باید کارکرد دستگاه‌ها تقویت شود.

فرماندار نیشابور با درخواست از بانک‌ها برای سرعت دادن به اعطای تسهیلات معرفی شده، از سوی فرمانداری و دستگاه‌های مسئول، از مسئولان ادارات خواست دانشکده علوم پزشکی را در اجرای طرح پزشک خانواده یاری کنند تا طرح دولت عملیاتی شود.

هاشمی همچنین با اشاره به اینکه فصل کاری در حال اتمام است و باید پروژه‌ها به اتمام می‌رسیدند،گفت: باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول