اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز قزوین خبر داد

بهره‌مندی 47 درصد جمعیت روستایی قزوین از نعمت گاز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: تاکنون بیش از ۴۷ درصد جمعیت روستایی این استان در طرح گازرسانی سهیم شده‌اند.

بهره‌مندی 47 درصد جمعیت روستایی قزوین از نعمت گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین، فتحعلی نجفی در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌ گازرسانی شهرک صنعتی آوج با بیان اینکه عملیات طرح انتقال خطوط گازرسانی به شهرک صنعتی آوج از زمستان سال 90 آغاز شد، اظهار کرد: ایستگاه شبکه گاز این شهرک با همت متخصصان و کارشناسان اداره گاز استان قزوین در مدت بسیار کوتاهی آماده بهره‌برداری شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با قدردانی از مدیران شهرک‌های صنعتی در توجه به امور گاز رسانی و درخواست‌های پیگیرانه برای امور گازرسانی افزود: در حال حاضر شبکه و ایستگاه گاز شهرک صنعتی آوج با ظرفیت 10 هزار متر مکعب در ساعت آماده پاسخگویی به مجتمع‌ها و واحد‌های صنعتی آوج است.

وی ادامه داد: بیش از یک میلیارد و 700 میلیون ریال نیز از ابتدای مرحله احداث تا به امروز برای این مجموعه گاز رسانی هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با بیان اینکه در راستای سیاست گازرسانی و انتقال لوله‌های طرح گازرسانی به شهرستان‌ها و نیز واحد‌های صنعتی طرحی ویژه برای این منظور آغاز شده که نیازمند پشتیبانی جدی استانداری است، تصریح کرد: در حال حاضر متوسط توسعه طرح‌های گازرسانی روستایی و نقاط دور افتاده در سطح تمام استان‌‌های کشور 58 درصد است.

نجفی اضافه کرد: 62 درصد جمعیت شهری قزوین تاکنون در طرح گازرسانی شرکت گاز استان قزوین سهیم شده‌اند.

وی عنوان کرد: در شهرستان بویین زهرا نیز در ایام هفته دولت بیش از 13 طرح گازرسانی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: با توجه به آمار ارائه شده این شرکت بیش از 47 درصد جمعیت روستایی استان قزوین زیر پوشش طرح گازرسانی قرار دارند.

نجفی با بیان اینکه تأمین منابع مالی در این حوزه نیز مانند بخش‌های دیگر به صورت جدی احساس می‌شود، عنوان کرد: عملیات طرح گازرسانی به بیش از 10 روستای بخش‌ خرقان غربی نیز تا پایان سال جاری تکمیل و اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: در روستاهای موجود بخش خرقان شرقی نیز در صورت پشتیبانی‌های ویژه استان و مسئولان دیگر در ماه‌های آینده کار گازرسانی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول