اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین خبر داد

3 کشته و مجروح در سوانح رانندگی قزوین

خبرگزاری فارس: جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین از کشته و مجروح شدن 3 نفر در سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

3 کشته و مجروح در سوانح رانندگی قزوین

بهرام زینلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: روز گذشته بی‌احتیاطی رانندگان بار دیگر در محورهای مواصلاتی استان قزوین حادثه آفرید و سه کشته و زخمی بر جای گذاشت.

یک کشته در سوانح رانندگی شهرستان آبیک

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد:‌ روز گذشته در شهرستان آبیک، یک دستگاه سواری زانتیا حوالی روستای آقچری با راننده یک دستگاه وانت پیکان که کنار شانه خاکی جاده زیاران در حال فروش میوه بود برخورد کرد.

وی افزود: راننده 55 ساله پیکان در اثر شدت جراحات در محل وقوع حادثه جان باخت.

زینلی در خصوص علت این حادثه عنوان کرد: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این تصادف را بی‌احتیاطی راننده زانتیا در عدم توجه به جلو هنگام رانندگی اعلام کرده است.

یک کشته و یک مجروح در سوانح رانندگی شهرستان بویین زهرا

جانشین رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: روز گذشته در شهرستان بویین زهرا دو دستگاه موتورسیکلت حوالی پل شاه عباسی واژگون شدند.

وی اضافه کرد: هر دو راکب موتورسیکلت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند که راکب یکی از موتورسیکلت‌ها بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان باخت.

زینلی در خصوص علت این واژگونی گفت: پلیس علت واژگونی موتورسیکلت‌ها را بی‌احتیاطی راکب آن‌ها در عدم توجه به جلو اعلام کرد.

جانشین پلیس راه استان قزوین در خاتمه خطاب به رانندگان تأکید کرد: هنگام رانندگی تمام توجه خود را به جاده و روبه‌رو معطوف کرده تا از بروز حوادث ناگوار برای خود و دیگر هم‌وطنان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول