اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان سمنان:

هجمه دشمن امروز در جبهه‏های اقتصادی و فرهنگی متمرکز است

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: بدون شک، هجمه دشمنان اسلام و انقلاب امروز در جبهه‏های اقتصادی و فرهنگی متمرکز شده است و باید در این زمینه‏ها تدابیر لازم را اندیشید.

هجمه دشمن امروز در جبهه‏های اقتصادی و فرهنگی متمرکز است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد سیاوش‏پور پیش از ظهر امروز در نشست کمیته حمایت قضایی از سرمایه‏گذاری در استان سمنان که با حضور شماری از مسئولان دستگاه قضایی این استان برگزار شد، اظهار داشت: سرمایه‏گذاری در برهه کنونی با مسیری پرپیچ و خم روبه‏رو است و در پرداختن به بخش اقتصاد و جذب سرمایه‏گذاران باید روان‏سازی فعالیت‏ها و اقدامات و آسان‏سازی امور در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان اضافه کرد: مدیران دستگاه‏های دولتی و مسئولان جذب سرمایه‏گذاران نیز در این مسیر بی‏تردید کار سختی را پیش رو دارند و باید به خوبی امور مربوط به این حوزه را دنبال کنند.

سیاوش‏پور ادامه داد: برخی از مشکلاتی که در حال حاضر در بخش اقتصاد ایجاد شده است و تنگناهایی که پیش روزی سرمایه‏گذاران قرار دارد، مربوط به نهادهای اجرایی و نوع عمل دستگاه‏های دولتی است.

وی گفت: باید با هماهنگی بیشتر همه مسئولان اجرایی و حمایت دستگاه قضایی امور مرتبط با تقویت سرمایه‏گذاری در استان سمنان پیگیری شود.

به گزارش فارس؛ رئیس کل دادگستری استان سمنان همچنین برگزاری نشست‏های مشترک را در این زمینه راه‌حل مناسبی برای رفع مشکلات اقتصادی و سرمایه‏گذاری عنوان کرد.

سیاوش‏پور ادامه داد: هیچ شکی نیست که امروز اقتصاد ایران اسلامی در شرایط تحریم قرار گرفته و این وضع در حقیقت گذرگاهی سخت است که باید به سلامت از آن عبور کرد.

وی افزود: عبور از گردنه‏های سخت و طاقت‏فرسای تحریم و مشکلات اقتصادی در برهه کنونی نیاز به صبر، استقامت و هماهنگی بیشتری دارد و باید از تدبیر جمعی در این حوزه استفاده شود.

به گزارش فارس؛ در این نشست، که شماری از مسئولان اقتصادی و قضایی در استان سمنان حضور داشتند، مشکلات مالی و حقوقی چند واحد تولیدی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و برای برطرف کردن این معضلات تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول