اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه

معرفی سه دستگاه برتر کرمانشاه در زمینه تحول اداری

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: بانک مسکن، اداره‌کل فنی و حرفه‌ای‌، بیمه خدمات درمانی استان در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را کسب کرده‌اند.

معرفی سه دستگاه برتر کرمانشاه در زمینه تحول اداری

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالمجید واحدی در جلسه کارگروه پژوهش و فناوری که در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بانک مسکن، اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه و اداره‌کل بیمه خدمات درمانی استان در خصوص تحول اداری و ارائه خدمت به مشتریان در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر را کسب کرده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری استان کرمانشاه ادامه داد: بهره‌وری یعنی از حداقل امکانات حداکثر استفاده را ببریم در این راستا مدیری که حداقل امکانات را در اختیار داشته و حداکثر استفاده را کرده مدنظر است.

فرشید امیری نیز به ارائه گزارشی از استقرار و توسعه دولت الکترونیک در اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه پرداخت و گفت: ارائه خدمات به صورت الکترونیک، واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان، ارائه خدمات به صورت پورتال ملی، نظرسنجی الکترونیکی از جمله خدماتی هستند که به صورت الکترونیکی در اختیار ارباب‌رجوع این اداره‌کل قرار گرفته است.

امیری نرم‌افزار بانک سوالات به صورت الکترونیکی، بانک اطلاعات کارگران ساختمان، واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان، نصب تابلو اعلانات الکترونیکی، سامانه ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی، سامانه تلفن گویا، دورکاری به روش الکترونیک و... از دیگر خدمات الکترونیکی اداره‌کل فنی و حرفه‌‌ای استان کرمانشاه دانست.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در توضیح دورکاری به روش الکترونیک ادامه داد: در این روش با برقراری ارتباط اینترنتی مجموعه نرم‌افزارهای اداری در هر مکان برای همکاری وجود دارد و همچنین با اختصاص کد دستگاه پرینتر به امر دورکاری پرینت در اداره به صورت راه‌دور برای همکاری برقرار می‌شود.

کورش فرزین نیز شاخص‌های دولت الکترونیک اداره‌کل بیمه خدمات درمانی استان کرمانشاه را اعلام کرد و گفت: یک میلیون 155 نفر زیر پوشش اداره‌کل بیمه خدمات درمانی استان کرمانشاه هستند که شامل 60 درصد از جمعیت استان است.

فرزین پایگاه اطلاعات داده‌ها، سیستم جامع مدیریت کیفیت، واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان، راه‌اندازی اینترنتی در‌آمدی صندوق کارکنان دولت، دورکاری به روش الکترونیک و...را در قالب مهمترین شاخص‌های دولت الکترونیک اداره‌کل بیمه خدمات درمانی استان کرمانشاه عنوان کرد.

مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان کرمانشاه در خصوص الکترونیک کردن خدمات به ویژه الکترونیک کردن نسخه دارویی تصریح کرد: با راه‌اندازی سامانه تایید نسخه دارویی، نسخه‌ای که نیاز به تایید اسناد پزشکی است بدون حضور ارباب رجوع به صورت الکترونیکی از طریق اینترنت انجام می‌گیرد که این روش باعث افزایش رضایت‌مندی بیماران شده است.

فریبرز نعیمی نیز با بیان اینکه بانک مسکن در عرصه رقابت الکترونیکی قدم بزرگی برداشته است گفت: بانک مسکن استان کرمانشاه در سه بخش تراکنشی، تعاملی و اطلاع‌رسانی قدم‌های مهمی برداشته است.

نعیمی ادامه داد: بانکداری الکترونیکی یعنی استفاده از فناوری پیشرفته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مبتنی بر شبکه مخابرات برای تبادل منابع و اطلاعات مالی به صورت الکترونیک که می‌تواند باعث حذف نیاز به حضور فیزیکی مشترک در شعبه‌های بانک شود.

وی تصریح کرد: بانک مسکن استان کرمانشاه نیز با تاکید بر نقش و اهمیت بانکداری الکترونیک و به منظور تسریع در ارائه خدمات نوین بانکی افتخار دارد که خدمات متنوع الکترونیکی را در اختیار مشتریان قرار دهد.

مدیرکل بانک مسکن استان کرمانشاه با اشاره به خدمات الکترونیکی این بانک اظهار کرد: ایجاد پایگاه داده‌ها، پایانه‌های POS ،محاسبه اقساط تسهیلات از طریق کارت اینترنتی، شعبه‌یاب هوشمند، ارتباط مستیم با مدیرکل و ...از جمله خدمات الکترونیکی مهم بانک مسکن استان کرمانشاه است که باعث شده به‌عنوان دستگاه برتر در زمینه خدمات‌رسانی معرفی شود.

نعیمی با توضیح راجع به پایگاه داده‌ها در پایان گفت: پایگاه داده‌های بانکی قوی است که به صورت متمرکز در مرکز ارائه شود که در گذشته به صورت اختصاصی در شعب نگهداری می‌شد اما امروزه تمرکز پایگاه دادها در مرکز شاخص مهم خدمات الکترونیکی است.

انتهای پیام/خ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول