اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

بهره‌برداری از نخستین مجتمع آبی کردستان آغاز شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته گرامیداشت دولت و با حضور استاندار و جمعی از مدیران کل استانی و جمعی از ورزشکاران و اقشار مختلف مردم، نخستین مجتمع آبی کردستان در سنندج افتتاح شد.

بهره‌برداری از نخستین مجتمع آبی کردستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسئول مجتمع  آبی‌شین بهاران سنندج ظهر امروز در مراسم افتتاحیه این پروژه، اظهار داشت: این پروژه کاملاً خصوصی بوده و بیش از 16 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این پروژه هزینه شده است.

فرزان طالبی افزود: بخشی از هزینه‌های ساخت این پروژه با تسهیلات 540 میلیون تومانی بانک ملی انجام شده است اما باید در نظر داشت که در صورت اختصاص زمین بیشتر، قادر به ساختن یک پروژه بزرگتری بودیم.

مسئول نخستین مجتمع آبی استان کردستان تصریح کرد: این مجتمع در زمینی به مساحت هزار و 250 مترمربع و زیربنای ساختمانی 2 هزار و 500 مترمربعی در چهار طبقه ساخته شده است و دارای امکاناتی همچون رستوران، استخر مجهز، جکوزی و سرسره آبی بوده و در مجموع برای 12 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است.

طالبی اظهار داشت: طراحی این مجتمع آبی توسط شرکت‌های داخلی و بر اساس طرح‌های کشور ترکیه صورت گرفته است و تصفیه‌خانه آن یکی از مجهزترین تصفیه‌خانه‌های آبی کشور به شمار می‌آید که از دستگاه‌ها و تکنولوژی شرکت دینوتک آلمان بهره‌ گرفته شده است.

وی افزود: این مجتمع آبی آماده خدمت‌رسانی به همشهریان در 6 سانس مجزا بوده و افراد بالای 7 سال بدون محدودیت سنی می‌توانند از خدمات این مجتمع آبی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول