اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

وحدت نمایندگان اعتلای استان را رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی اعتلای این استان را رقم می‌زند.

وحدت نمایندگان اعتلای استان را رقم می‌زند

مصطفی افضلی‌فرد در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: همسویی نمایندگان در مجلس مطلوب است ولی انتظار می‌رود این قشر فرهیخته در سطح بالاتر همکاری و مشارکت همه‌جانبه داشته باشند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ضرورت حفظ وحدت و افزایش قدرت بازدارندگی در برابر اقدامات مخرب را یادآور شد و افزود: ضرورت دارد وجوه اشتراک تقویت و وجوه افتراق به حداقل برسد که در حال حاضر سمت و سوی نمایندگان استان به این سمت است.

افضلی‌فرد تعامل استراتژیک بین نمایندگان را بسیار ضروری و تاثیرگذار توصیف کرد و گفت: وحدت در تعامل بیشتر و تعامل در کنار وحدت از عناصر تاثیرگذار است که ما در استان از این فاکتور بی‌نصیب هستیم ولی انتظار داریم با رفع مشکلات و معایب زمینه تحقق وحدت واقعی را شاهد باشیم.

نماینده مردم اردبیل در ادامه ابراز داشت: برای نماینده‌ شایسته نیست که نامه جمعی را امضا کند سپس این کار را انکار کرده و یا حیثیت سایر نمایندگان را زیر سئوال ببرد در حالی که انتظار می‌رود نقطه اشتراک و هم‌افزایی نمایندگان روز به روز اعتلا یابد.

دولت با جابجایی مدیران امتحان داده ضعیف در حق مردم اجحاف نکند

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: این انتقاد در هفته دولت به دولت دهم وارد است که برخی از مدیران که در مسئولیت‌های مختلف امتحان پس داده و داشته‌ها و نداشته‌های خود را عرضه کردند و نتوانستند موفق شوند شایسته نیست به مردم تحمیل شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ادامه داد: به یقین مردم با انتصاب چنین مدیرانی متضرر شده و دچار خسارت می‌شوند در حالی که دولت باید سعی کند در عرصه کلان مدیریتی هرگز از مدیران ضعیف امتحان داده استفاده نکند.

وی با بیان این مطلب که آزموده را آزمودن خطاست، افزود: به کارگیری مدیران ناتوان، سوء برداشت‌های متفاوتی را در آستانه انتخابات به وجود می‌آورد به طوری که عده‌‌ای احساس می‌کنند انتصاب‌های اخیر دولت مهره‌چینی برای انتخابات آینده است.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: شایسته نیست دولت با گزینش مدیران ناتوان در حق مردم اجحاف کند.

افضلی‌‌فرد تصریح کرد: در چنین فضایی است که رسانه‌ها حق دارند تفسیرهای متفاوتی داشته باشند و خود از جایگاه منتقد سخن بگویند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول