اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گیلان:

احداث 11 سد در گیلان تصویب شد

خبرگزاری فارس: استاندار گیلان از تصویب احداث 11 سد در این استان خبر داد و گفت: تاکنون کلنگ ساخت پنج سد در گیلان به زمین زده شده است.

احداث 11 سد در گیلان تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا مهدی سعادتی عصر امروز در آخرین روزهای کاری خود در جریان افتتاح همزمان شش پروژه گازرسانی به مناطق روستایی این شهرستان، هفته دولت را بهانه‌ای برای نمایش توان خادمان ملت در مقابل دیدگان مردم دانست.

وی با بیان اینکه ادامه دادن راه امام راحل و مقام معظم رهبری یک اصل انکارناپذیر و بسیار مهم است افزود: ایران به ویژه در زمان کنونی در برهه‌ای حساس و سختی قرار دارد که توجه به فرمایشات و بیانات رهبری امری اساسی در راستای برطرف کردن موانع است.

استاندار گیلان با اشاره به خدمات دولت در سال‌های اخیر در حوزه‌های شهری و روستایی گفت: دولت و خادمان ملت در تمام صحنه‌ها مردانه، غیرتمند و با تعصب دینی کارهای ارزشمندی را انجام داده‌اند.

وی به برپایی همایش اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران اشاره کرد و افزود: برپایی این همایش در تهران و حضور کارشناسان، نمایندگان و مقامات 120 کشور در آن نشان‌دهنده جایگاه برجسته و رفیع ایران است.

سعادتی برگزاری همایش سران غیر متعهدها را یک نوع مقاومت در برابر غفلت، نادانی و ظلم کشورهای مستکبر دانست.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش مذکور نشانه دیگری از تحقق وعده‌های الهی به جوامع اسلامی است تصریح کرد: به‌زودی شاهد فتح قله‌های توسعه و پیشرفت مضاعف در کشور خواهیم بود.

*تصویب احداث 11 سد در گیلان

استاندار گیلان با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم در این استان اذعان کرد: گیلان در حوزه ورزش، گازرسانی، احداث واحدهای مسکونی مهر و آبرسانی به مناطق روستایی شاهد یک تحول بزرگ در سال‌های اخیر بوده است.

وی از تصویب احداث 11 سد در گیلان خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون کلنگ بالغ بر پنج سد به زمین زده شد که با تلاش همگانی در سال‌های آینده به مرحله افتتاح می‌رسد.

سعادتی ساخت 100 هزار واحد مسکونی مهر، گازرسانی به روستاها با اعتبار حدود 350 میلیارد تومان، هزینه 141 میلیارد تومانی انتقال آب شرب به مناطق روستایی و انتقال آب شرب به 700 روستا در راستای اجرای پروژه آبرسانی به یک‌هزار روستا را از جمله خدمات تحول‌برانگیز در این استان اعلام کرد.

*امکان‌سنجی 100 طرح سرمایه‌گذاری گیلان

وی با اشاره به همایش سرمایه‌گذاری در گیلان اذعان کرد: بالغ بر 80 گروه از چین برای حضور در این همایش ساماندهی شده‌اند.

به گفته استاندار گیلان و طبق آخرین گزارش‌ها، تاکنون 100 طرح برای ارائه به همایش سرمایه‌گذاری این استان امکان‌سنجی و طراحی شده است.

وی با تصریح بر اینکه صومعه‌سرا یکی از شهرستان‌های مهم گیلان در عرصه خدمات‌رسانی محسوب می‌شود یادآور شد: در مدت یک سال اخیر 250 پروژه با اعتبار 33 میلیارد تومان برای صومعه‌سرا طراحی و اجرا شده است.

سعادتی این میزان توسعه و پیشرفت در یک حوزه شهرستانی را حاصل توفیق الهی و توجه و تلاش مسئولان برشمرد.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول