اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

تخصیص 37 میلیارد تومان برای احداث و تکمیل سد دالکی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از تخصیص 37 میلیارد تومان برای احداث و تکمیل سد دالکی خبر داد.

تخصیص 37 میلیارد تومان برای احداث و تکمیل سد دالکی

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، غلامحسین خسروی بعد از ظهر دوشنبه در نشست با مردم و مسئولان بخش سعدآباد اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم از مهم‌ترین اولویت‌های دولت نهم و دهم در سال جاری است.

وی افزود: مسئولان همواره در بین مردم حضور پیدا می‌کنند و با دردها و مشکلات آنها آشنا می‌شوند و ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم در دستور کار مسئولان دشتستان قرار دارد.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های عام‌المنفعه و خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم در سال جاری با شتاب و کیفیت مطلوبی انجام گرفت و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

خسروی از آغاز عملیات ساخت سد دالکی و تونل انحرافی این سد در سال جاری خبر داد و گفت: با همکاری و پیگیری‌های استاندار و مسئولان آب منطقه‌ای بوشهر، 370 میلیارد ریال اعتبار برای اجرایی شدن این سد مهم و استراتژیک در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: برای ارتقای وضعیت کشاورزی در سعدآباد و روستاهای اطراف برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام گرفته و اجرای طرح‌های مختلف برای تقویت و بهبود وضعیت آبرسانی به اراضی کشاورزی در سال جاری انجام می‌شود.

بخشدار سعدآباد نیز اظهار داشت: در هفته دولت امسال چند طرح بزرگ و مهم در حوزه‌های مختلف عمران شهری و روستایی، کشاورزی، زیرساختی و سایر حوزه‌ها افتتاح و کلنگ‌زنی شده است.

غلامرضا وفایی افزود: دولت نهم و دهم در توسعه زیرساخت‌های منطقه سعدآباد و آبادانی مناطق محروم و دوردست اهتمام خاصی داشته و شاهد رضایت مردمی هستیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول