اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهره‌برداری از 9 پروژه در سرعین

مجتمع آب گرم ژنرال به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با ششمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان مجتمع آب گرم معدنی ژنرال سرعین به بهره‌برداری رسید.

مجتمع آب گرم ژنرال به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز برگزار شد، فرماندار شهرستان سرعین با بیان اینکه در هفته دولت 9 پروژه عمرانی و اقتصادی به بهره‌برداری رسیده است، اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها بیش از 10 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

کاظم دبیر در مورد پروژه مجتمع آب گرم ژنرال سرعین نیز تصریح کرد: هرچند فاز اول این پروژه در سال‌های گذشته اجرا شده بود اما فاز دوم آن تکمیل شده و به صورت همزمان با سرمایه‌گذاری 2 میلیارد و 500 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: این آب گرم که پیش از این به شکل سنتی بود به حالت مدرن بازسازی شده و به صورت همزمان زنان و مردان می‌توانند از این آب گرم استفاده کنند.

این مسئول اضافه کرد: این مجتمع مدرن آب گرم شامل سونا، جکوزی، استخر کودک و ماساژور است که یک فرصت مناسبی برای جذب توریسم و گردشگران داخلی و خارجی را فراهم آورده است.

دبیر در ادامه بیان کرد: علاوه بر این پروژه با حضور استاندار اردبیل آبرسانی به روستای اندر آب، برق‌رسانی به ایستگاه پمپاژ سه‌راهی سرعین، راه‌اندازی پمپاژ رزرو، پروژه‌های واگذاری انشعاب روشنایی و نیرورسانی از طریق توربین بادی به همراه خط فشار متوسط 9 کیلومتر و چند پروژه عمران شهری از جمله افتتاح‌های هفته دولت است.

وی از افتتاح نمادین یک واحد مقاوم‌سازی شده از بین 276 واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی شده خبر داد و یادآور شد: همزمان با هفته دولت یک هتل آپارتمان با عنوان پیمان که به همت بخش خصوصی و با سرمایه‌گذاری 800 میلیون تومان احداث شده، افتتاح می‌شود.

به گزارش فارس، فرماندار سرعین همچنین یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: هفته دولت هفته نمایش خدمت متقابل دولت به مردم و اعلام وفاداری مردم به نظام و دولت است.

در بدو ورود استاندار اردبیل به شهرستان سرعین به همراه مسئولان این شهرستان سید حسین صابری در مزار شهیدان حاضر شد و با قرائت فاتحه و صلوات و تقدیم شاخه گلی به مزار شهیدان گلگون‌کفن یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول