اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان دشتستان:

نبود پزشک ثابت از معضلات بهداشت و درمان زندان برازجان است

خبرگزاری فارس: رئیس زندان دشتستان گفت: نبود پزشک ثابت از معضلات بهداشت و درمان زندان برازجان است.

نبود پزشک ثابت از معضلات بهداشت و درمان زندان برازجان است

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان محمد اوستاد شامگاه یکشنبه در بازدید مسئولان بهداشت و درمان اداره کل زندان استان بوشهر از زندان برازجان اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان زندانیان امر بسیار مهم و حساسی است که مورد تاکید مسئولان زندان قرار دارد.

وی افزود: افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در زندان دشتستان از جمله اولویت‌های این مجموعه در سال جاری است که امیدوار هستیم به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.

رئیس زندان دشتستان با بیان برخی مشکلات بهداری زندان دشتستان خاطر نشان کرد: نبود پزشک ثابت از جمله مهم‌ترین معضلات بهداشت و درمان زندان دشتستان است که امیدوار هستیم با همکاری مسئولان استان مرتفع شود.

اوستاد تصریح کرد: همچنین پیگیری انجام آزمایش کبدی مددجویانی که داروی متادون دریافت می‌کنند نیز از دیگر خواسته‌های زندان برازجان است که امیدوار هستیم مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: کمبود بهیار و تامین داروهای ضد سرطان نیز از جمله مشکلاتی است که در حوزه بهداشت و درمان زندان دشتستان مطرح است.

سرپرست بهداشت و درمان زندان استان بوشهر نیز اظهار داشت: برای افزایش سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی به زندانیان از همه توان و ظرفیت موجود استفاده می‌کنیم.

محمد بشیری ضمن تشکر از فعالیت‌های همکاران در بخش بهداشت و درمان زندان ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های انجام شده برخی از این مشکلات به زودی برطرف شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول