اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

روابط دختران و پسران را منطقی و دینی کنیم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از اثرات زیان‌بار روابط غیر منطقی و غیر شرعی جوانان خبر داد و اظهار کرد: رسانه‌ها موظفند با تبلیغات فرهنگی و الگوسازی مناسب عفاف و حجاب را توسعه دهند.

روابط دختران و پسران را منطقی و دینی کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید خدایار فتاحیان عصر امروز در نشست توجیهی حجاب و عفاف این استان، اظهار کرد: حجاب و عفاف یکی از مهمترین مسائل دینی در مبارزه با هوا و هوس‌های نفسانی است که ضرورت اجرای آن در جامعه و به خصوص در چارچوب اداری بر کسی پوشیده نیست.

وی به اندیشه‌های ناب امام امت اشاره کرد و گفت: امام امروز در میان ما نیست اما اندیشه‌های راستین او که برگرفته از کلام حق و سخنان مولای متقیان علی علیه‌السلام بوده چراغ روشنی برای مبارزه با اهداف نامبارک غرب در نشانه گرفتن جوانان این مرز و بوم است.   

88 درصد هموطنان مقیم خارج از کشور طلاق گرفته‌اند

فتاحیان در ادامه از آمار بالای طلاق در میان هموطنان مقیم خارج از کشور خبر داد و گفت: تضعیف روابط عاطفی خانوار و سست شدن باورهای دینی همراه با تهاجم فرهنگ غربی علل اصلی این فروپاشی‌ها محسوب می‌گردد که با جایگزینی استعمار فرا نو در قالب استعمار الکتریکی و ماهواره حریم‌ها شکسته شده و تضاد نسل‌ها به نقطه اوج خود رسیده است.

معاون سیاسی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به عوامل مهم در انحطاط دین و ارزش‌های آن اشاره کرد و افزود: مدپرستی، چشم و هم چشمی، نبود قانون برخورد با مسائل بی‌حجابی، کاهش ارتباطات عاطفی، خروج دین در زندگی خانوادگی و اداری، استفاده ناصحیح از اینترنت، تلفن همراه و ماهواره زمینه‌ساز فرهنگ غرب و غرب‌گرایی در جامعه است.

روابط دختران و پسران را منطقی و دینی کنیم

این مسئول سیاسی از اثرات زیان‌بار روابط غیر منطقی و غیر شرعی جوانان خبر داد و اظهار کرد: رسانه‌ها موظفند با تبلیغات فرهنگی و الگوسازی مناسب عفاف و حجاب را توسعه دهند و با معضل بی‌حجابی که فلج کننده پایه‌های دینی است مبارزه کنند.

وی الگوبرداری از زندگی بانوی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا را واجب دانست و گفت: جوانان ما سرمایه‌های عظیم این ملتند که همه در برابر آنان مسئولیم و به خصوص والدین وظیفه دارند روابط خود با فرزندانشان را بهبود بخشند تا تهاجم فرهنگی آنها را منحرف نکند.

انتهای پیام/ی20                                                                                                               

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول