اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان:

واگذاری پروژه‌ها به نیروهای داخلی از برکت تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان گفت: به برکت اعمال تحریم‌ها بسیاری از پروژه‌های مهم به نیروهای داخلی واگذار می‌شود.

واگذاری پروژه‌ها به نیروهای داخلی از برکت تحریم‌هاست

رضا رنجبرکریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در سال گذشته موفق به دریافت مجوز انتشارات دانشگاه و نشریه علوم و فنون پسته شد.

وی افزود: یکی از اهداف برنامه پنجم توسعه برنامه‌ریزی برای واگذاری امور خدماتی و رفاهی به بخش خصوصی است که بر این اساس در سال گذشته واگذاری حمل و نقل دانشجویان دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان به شهرداری واگذار شد.

رنجبرکریمی ابراز داشت: سلف دانشجویان دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در سال گذشته تجهیز شد و در این مدت 6 میلیارد ریال وام دانشجویی به دانشجویان پرداخت شد.

وی از تعمیر هشت باب خوابگاه دانشجویی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان خبر داد و عنوان کرد: این خوابگاه‌ها 3 هزار دانشجو را پوشش می‌دهند.

رنجبرکریمی از واگذاری امور تغذیه دانشجویان به بخش خصوصی از مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: ایجاد فضای سبز مناسب و تجهیز و راه‌اندازی سالن تندرستی در دستور کار این دانشگاه قرار گرفت.

وی با اشاره به راه‌اندازی مطب دندانپزشکی در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان تصریح کرد: در این مکان خدمات بهداشتی و درمانی با قیمت مناسب به دانشجویان ارائه می‌شود.

این مسئول از کسب مقام قهرمانی فوتسال و کشتی فرنگی توسط دانشجویان پسر دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در منطقه هفت طی سال گذشته خبر داد.

رنجبرکریمی کسب مقام سوم کشتی آزاد، ورزش‌های رزمی و شطرنج منطقه هفت کشور را از دیگر موفقیت‌های ورزشی دانشجویان دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان ذکر کرد.

وی افزود: هسته رباتیک بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در مسابقات بین‌المللی تهران رتبه چهارم را به دست آورد.

رنجبرکریمی عنوان کرد: 12 هزار و 200 متر مربع فضای آموزشی و کمک آموزشی در سال گذشته در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان احداث شده است که طی سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی احداث فاز چهارم دانشکده فنی مهندسی، مجتمع آزمایشگاهی کشاورزی، کوی اساتید، خانه فرهنگ، پیشخوان مطبوعات، کتابخانه و محوطه‌سازی، پیاده‌روسازی و آسفالت را از دیگر فعالیت‌های عمرانی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان برشمرد.

رنجبرکریمی از اجرای 10 کیلومتر شبکه آب، برق و فیبر نوری در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به زیرساخت‌های موجود انتخاب واحد، ثبت‌نام و درخواست‌های دانشجویی از طریق شبکه اینترنت صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به انجام آمایش آموزش عالی توسط دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار داشت: دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان بر اساس این آمایش اقدام به نوگشایی و توسعه رشته‌های درسی می‌کند.

رنجبرکریمی افزود: دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان به دنبال این است که با همکاری دانشگاه‌های خارجی اقدام به راه‌اندازی رشته‌هایی در زمینه‌های انرژی‌های نوین کند.

وی بیان داشت: به برکت تحریم‌ها بسیاری از پروژه‌هایی که در گذشته به افراد خارجی واگذار می‌شد در حال حاضر در اختیار نیروهای بومی قرار گرفته است.

رنجبرکریمی با اشاره به پذیرش پروژه‌هایی توسط دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان ابراز داشت: تحریم‌ها موجب خودکفایی، خودباوری و کارآمدی ما می‌شود.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول