اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

جشنواره شهید رجایی کرمان رتبه عالی ندارد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: هیچ دستگاهی در استان کرمان رتبه عالی جشنواره شهید رجایی را کسب نکرد و از 82 دستگاه شرکت ‌کننده 19 دستگاه رتبه خوب، 41 دستگاه متوسط و 21 دستگاه رتبه ضعیف را کسب کردند.

جشنواره شهید رجایی کرمان رتبه عالی ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، کریم مهرشاد پیش از ظهر امروز در چهاردهمین جشنواره شهید رجایی استان کرمان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «مهم‌ترین وظیفه مسئولان را خدمت به مردم می‌دانند»، اظهار داشت: هرساله ارزش‌گذاری در زمینه عملکرد دستگاه‌های استان کرمان بر اساس قوانین و مقررات موجود صورت می‌گیرد.
وی افزود: در سال 89 ارزیابی بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی هر کدام با یک‌هزار امتیاز صورت گرفته است.
مهرشاد تصریح کرد: شاخص‌های عمومی و اختصاصی هر ساله توسط معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری ابلاغ می‌شود و اساس آن نیز سیاست‌های کلی نظام است که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ می‌شود.
وی بیان داشت: استقرار دولت الکترونیک، اصلاح فرآیندها، خدمت‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع، ساماندهی نیروی انسانی از جمله شاخص‌هایی هستند که دستگاه‌ها بر اساس آن‌ها ارزیابی شدند.
مهرشاد بیان کرد: همچنین در شهرستان جیرفت نیز جلسه‌ای با حضور نمایندگان شهرستان‌های جنوبی برای توجیه و مشارکت در این ارزیابی تشکیل شد.
وی با اشاره به اینکه 82 دستگاه در این ارزیابی مشارکت داشته‌ا‌ند، گفت: 16 دستگاه نیز با وجود پیگیری‌های به عمل آمده از ارسال اطلاعات خود، خودداری کردند که گزارش آن به دستگاه مرکز آنها، معاونت نظارت راهبردی و معاونت توسعه ریاست جمهوری ارسال می‌شود.
مهرشاد با بیان اینکه هیچ دستگاهی در استان رتبه عالی را کسب نکرده است، خاطرنشان کرد: از 82 دستگاه شرکت‌کننده، 19 دستگاه رتبه خوب، 41 دستگاه متوسط و 21 دستگاه رتبه ضعیف را کسب کردند.
وی با اشاره به اینکه میانگین شاخص عمومی دستگاه‌ها 565 و میانگین شاخص اختصاصی 797.64 بوده است، اذعان کرد: دورکاری، میز خدمت دفاتر پیشخوان، تحول اداری از جمله شاخص‌های مهم دیگر این ارزیابی بودند. 
مهرشاد عنوان کرد: سلامت اداری یکی از شاخص‌های مهمی است که در سال آینده مورد توجه جدی قرار می‌گیرد که باید با مستندات دستگاه‌ها همراه باشد. 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان بیان داشت: از آنجا که نتایج این ارزیابی‌ها به کارکنان دستگاه‌ها بازمی‌گردد، باید دستگاه‌ها کارکنان خود را برای کارآیی بیشتر تشویق کنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول