اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز تخصصی نماز در مشهد:

تبلیغ دینی از متن خانواده‌ها آغاز شود

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز تخصصی نماز در مشهد گفت: متاسفانه برای تبلیغ نماز فقط به سراغ آموزش و پرورش رفته‌ایم اما آنچه که در این ارتباط از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است این است که امروز باید تبلیغ دینی از متن خانواده‌ها باشد.

تبلیغ دینی از متن خانواده‌ها آغاز شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمد صادق کمیل ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح مساجد محوری با اشاره به وضعیت کنونی تبلیغ در کشور اظهار کرد: یکی از مشکلات تبلیغ در جامعه این است که افراد با استعداد کمتر وارد این حوزه می‌شوند.

وی با اشاره به نحوه تبلیغ دین در میان کودکان و نوجوانان ادامه داد: متاسفانه برای تبلیغ نماز فقط به سراغ آموزش و پرورش رفته‌ایم، در حالی که تبلیغ دینی باید در خانواده‌ها باشد، کسی همیشه نماز می‌خواند که تربیت دینی او صحیح باشد.

وی ادامه داد: با زور و خشونت نباید فرزندان خود را به نماز ترغیب کنیم زیرا نتیجه آن گذرا خواهد بود.

مسئول مرکز تخصصی نماز در مشهد در رابطه با تبلیغ مباحث مهدویت گفت: مهدویت در یک جمله یعنی تبدیل جامعه دیندار به دین یار است.

وی خطاب به بانوان مبلغ طرح مساجد محوری اداره‌کل تبلیغات اسلامی افزود: جامعه را دین‌یار تربیت کنیم، بنابراین افرادی که شجاعت دارند می‌توانند در مقابل منکرات ایستادگی کنند.

انتهای پیام/و30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول